تابناک: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر اراک به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان گفت: افتخارات غیورانه پاسداران، آزادگان و جانبازان عزیز در زمان اسارت باید سینه به سینه به نسلهای بعدی منتقل شود.
کد خبر: ۲۸۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 23 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اوسط کرمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر اراک در مراسم تجلیل از آزادگان اظهار داشت: ظرفیت و ویژگی منحصر به فرد شهرستان اراک این است که در همه صحنه‌های ایران اسلامی از جمله دفاع مقدس نقش آفرین بوده است.

وی افزود: جانفشانی‌های آزادگان و انتقال فرهنگ معنوی اسلام در کشور بیگانه قابل تقدیر و ستایش است و ما باید همیشه این ایثارگریها را در خاطرات خود زنده نگه داریم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر اراک تصریح کرد: ملت ایران باید درس ایثار، ایستادگی و مقاومت را از آزادگان یاد بگیرند چرا که فداکاری و حماسه‌های فرزندان سربلند و آزاده کشور در زمان اسارت در ارودگاه‌های دشمن فراموش نشدنی است.

وی بیان‌ داشت: در زمان اسارت رزمندگان در اردوگاه‌های دشمن شور و معنویت بزرگی در ایران حاکم بود و بی‌شک همین فضا در آن سوی مرز و در بین آزادگان عزیزمان نیز وجود داشته در آن زمان صحنه‌های تاریخی و بزرگی هم در اردوگاه‌ها و هم در میان جبهه‌ها رقم خورد که در تاریخ جهان جاودان شد.

کرمی گفت: افتخارات غیورانه پاسداران، آزادگان و جانبازان عزیز در زمان اسارت باید سینه به سینه به نسلهای بعدی منتقل شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهر اراک  با اشاره به زمان 8 سال دفاع مقدس افزود: باید پاسداری و زحمات و جانفشانی های این عزیزان به صورت فرهنگ به نسلهای آینده منتقل شده و هیچ وقت اجازه ندهیم فرهنگ معنوی و خاطرات آزادگان از ذهن‌ها محو شود.

درپایان این مراسم معنوی نیز پس از هنرنمایی و همخوانی مرشدان جوان استان توسط تیم نونهالان هیات پهلوانی و زورخانه ای استان از 4 تن از آزادگان و جانبازان ورزشکار شهر اراک توسط مسئولین حاضر در مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار