تابناک: نماینده بنیاد امام رضا(ع) در استان مرکزی از انتخاب کتاب «آرمانشهر رضوی ٢» به عنوان کتاب سال رضوی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 22 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،مراسم تقدیر از کتاب سال رضوی به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ، در آستان قدس رضوی با حضور ناشران و نویسندگان در حوزه فرهنگ رضوی برگزار شد که در این مراسم کتاب آرمانشهر رضوی ٢ از استان مرکزی به عنوان کتاب برگزیده سال رضوی شناخته شد.

علیرضا حاج علی‌بیگی، نماینده بنیاد امام رضا(ع) در استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: هر ساله مرکز پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی به منظور شناسایی و معرفی کتاب‌های برگزیده سال در حوزه فرهنگ رضوی این مراسم را برگزار می‌کند که خوشبختانه امسال کتاب آرمانشهر رضوی ٢ پس از بررسی‌های تخصصی به عنوان کتاب برگزیده سال رضوی شناخته شد.

وی ادامه داد: کتاب آرمانشهر رضوی ٢ شامل مجموعه مقالات برگزیده همایش علمی، پژوهشی شناخت اخلاق و آداب رضوی است که در سال ١٣٩٣ با حضور پژوهشگران و محققان به همت بنیاد امام رضا(ع) در استان مرکزی برگزار شد.

نماینده بنیاد امام رضا(ع) در استان تصریح کرد: کتاب آرمانشهر رضوی ٢ حاوی متن کامل ٩ مقاله برگزیده همایش علمی ـ پژوهشی شناخت اخلاق و آداب رضوی است که در آن اصل مقالات با موضوعات اصول و مبانی توسعه اخلاق رضوی، شرایط علمی و اخلاقی مدیران در سیره و سخنان امام رضا(ع)، بایسته‌های برقراری رابطه خوب با مردم، اصول و اندیشه‌های اخلاقی در مدیریت شهری امام رضا(ع)، رابطه بین دروغ و اخلاق و سیاست از منظر امام رضا(ع)، اصول و مؤلفه‌های اخلاق مدیران در نظام اسلامی، اخلاق حرفه‌ای براساس آموزه‌های امام رضا(ع)، تدابیر سیاسی و نرمش قهرمانانه امام رضا(ع) در قبال مخالفان و .... آمده است.

حاج‌علی‌بیگی در پایان عنوان کرد: ناشر این کتاب اندیشه مطهر است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به سایت www.ketab.ir  یا معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار