فرماندار اراک؛
تابناک: فرماندار اراک تاکید کرد که مجموعه فرمانداری با توجه به مصوبات شورای آموزش و پرورش در کارگروه ویژه فرمانداری آماده همکاری در برگزاری اردوهای جهادی دانش‌آموزی است.
کد خبر: ۲۸۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 22 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حسین بختیاری فرماندار اراک صبح امروز در بازدید از اردوهای جهادی دانش آموزی با تحسین طرح اردوهای جهادی و با اشاره به تاثیرات معنوی این طرح اظهار داشت: اردوهای جهادی تاثیرات بسیار زیادی در روحیه دانش آموزان دارد و بیشتر بر بعد معنوی این طرح تاکید دارم و این طرح شروع تجربه سازندگی کشور است و باعث ایجاد روحیه مشارکت جویی در آنها می شود که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: تاثیر این کار در طول زندگی با دانش آموزان می ماند و همچنین باعث ایجاد نگاه شورایی در آنها می شود که کمک زیادی به نظام می کند هر کجا که مردم ورود پیدا کنند باعث کمک و تقویت نظام است.

بختیاری با اشاره به تاثیرگزاری فرهنگی اردوهای جهادی گفت: از بعد فرهنگی بسیار خوب و تاثیر گذار است دانش آموزان اوقات فراغت خور را در این اردو ها می گذرانند و روحیه تعهد پذیری در آنها تقویت می شود با حضور در این اردو ها برای باقی مراحل زندگی آماده می شوند.

فرماندار اراک ادامه داد: این افراد کمک به آحاد جامعه را فرا می گیرند و خود را برای مسولیت های آتی محک می زنند و قطعا از بین همین دانش آموزان ما مدیران آینده نظام را داریم.

وی در رابطه با حمایت ها خاطرنشان کرد: ما حمایت هایی را بر اساس مصوبات شورای آموزش و پرورش در کارگروه ویژه فرمانداری داریم و از دستگاه های مرتبط هم خواستار همکاری هستیم.

فرماندار اراک افزود: در اصل با اعتبارات اندک کار های بز گی صورت گرفته که یک نوع استفاده بهینه از اعتبارات موجود فرمانداری، بخشداری، آموزش و پرورش و سپاه است.

بختیاری به بعد عمرانی طرح اشاره کرد و تصریح کرد: بعد عمرانی این طرح کمک می کند که مدارس ما با هزینه کم تری رنگ آمیزی شود و تعمیرات صورت گیرد.

وی بیان کرد: در این طرح های اردوی جهادی بیشتر باید به حاشیه شهر ها و مناطق محروم توجه شود و افراد همان منطقه در راستای اجرای این طرح مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار