با حضور معاون وزیر نفت در اراک انجام شد؛
تابناک: با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت در اراک افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 22 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، پلي‌كلينيک تخصصی صنعت نفت با حضور معاون وزير و مديرعامل شركت پالايش و پخش فرآورده‌های نفتی ايران در اراک افتتاح شد.

اين پلي كلينيک در مساحت 5 هزار متر مربع در 3 طبقه احداث شده و داراي بخش‌های تخصصی اطفال، داخلی، اعصاب و روان، زنان، پوست، ارتوپدی و ENT است.

اين مركز كه قبلا در ساختمان ديگری داير بوده و به دليل فرسودگی ساختمان قبلی به ساختمان جديد منتقل شده که دارای بخش‌های اورژانس، پزشك عمومی، داروخانه، فيزيوتراپی، راديولو‍ژی، آزمايشگاه، مامايی و واكسيناسيون است.

همچنین این مرکزی دارای 9 يونيت تخصصی دندانپزشكی است که در مرکز قدیمی آن تعداد یونیت‌های آن 2 عدد بوده است.

كار احداث اين مركز از سال 87 آغاز شده بود، اما احداث كامل مركز به دليل كمبود اعتبارات تا كنون به طول انجاميده است.

اين مركز به منظور ارائه خدمات بهداشتي و درماني به شاغلان و بازنشستگان و خانواده آنها در صنعت نفت با اعتبارات تخصيصي شركت پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران و همكاري سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت احداث و تاسيس شده است.

لازم به ذکر است اين مركز با صرف بيش از 12 ميليارد تومان اعتبار تجهیز و با حضور عباس کاظمی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران راه‌اندازي شده است.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار