تابناک: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت آذرآب از سرمایه‌های ملی استان و منحصر‌به‌‌فرد در زمینه تولید بویلرهای نیروگاهی است.
کد خبر: ۲۸۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 20 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری فارس، علی اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه آذرآب اراک اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف نمایندگان استان و به ویژه اراک در این دوره از مجلس شورای اسلامی برقراری ارتباط موثر با صنعت است که در این راستا بازدید و سرکشی از کارخانجات و واحدهای صنعتی اراک در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور در شرکت آذرآب از نزدیک با مشکلات این واحد صنعتی آشنا شدیم، شرکت آذرآب از سرمایه‌های ملی استان و از منحصر‌به‌فردترین شرکت‌ها در زمینه تولید بویلرهای نیروگاهی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: این واحد صنعتی در حوزه صنعت نفت و گاز و صنایع مختلف نیز نقش بسزایی داشته و دارد، اما متأسفانه فضای این صنعت و سایر صنایع نشان می‌دهد بخش عظیمی از ظرفیت صنعت بلااستفاده مانده است که باید برای رفع آن چاره‌اندیشی کرد.

کریمی اظهار کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استفاده حداکثری از ظرفیت تولید داخل را مورد تاکید و توجه قرار داده است، به همین دلیل به مدیران شرکت آذرآب این نوید را می‌دهیم که با تمام قوا از ظرفیت نمایندگان مجلس برای اخذ پروژه‌ها و مطالبات این شرکت از دستگاه‌های تولیدی استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: امید می‌رود با تلاش مدیران این شرکت و حمایت مسئولان اجرایی استان این شرکت به پویایی هرچه بیشتر دست پیدا کرده و فعال‌تر از گذشته به تولید بپردازند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متأسفانه چندین ماه است که حقوق کارگران این شرکت عقب افتاده و پرداخت نشده است که در این راستا تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر این مطالبات پرداخت شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار