تابناک: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: ۶۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان اراک از دست متجاوزان خارج شد
کد خبر: ۲۸۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 20 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی سرهنگ منصور بهزادنیا افزود: این اراضی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در راستای اجرای احکام قضایی و حفظ و حراست از اراضی ملی از دست متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی ادامه داد: این تصرف که به صورت شخم و ایجاد شیار در اراضی ملی پلاک ۴۰ بخش هفت، موسوم به آل خلیل این شهرستان انجام شده بود، از دست متصرفان خارج شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: به منظور تصرف مجدد آن اراضی مذکور، با ایجاد شش کیلومتر کمربند حفاظتی در این منطقه برای مشخص بودن مرز بین اراضی ملی از مستثنیات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: طبق قانون و تبصره یک ماده ۵۵ ،رفع تجاوز از اراضی ملی به عهده ماموران سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور است و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با متخلفان برخورد و هر بنای و تصرف غیرمجاز را از دست متجاوزان خارج می کنند.

سرهنگ بهزادنیا از مردم درخواست کرد: برای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی هرگونه تخریب، تجاوز، شخم، تخریب، آتش سوزی و حضور گله های دام غیرمجاز را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ در سطح استان مرکزی برای پیگیری به بازرسان این اداره کل اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار