تابناک: علیرضا نادی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به تیم والیبال شهرداری اراک پیوست.
کد خبر: ۲۸۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ 20 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا عزیزمحمدی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک درگفتگو با خبرنگار تابناک در اراک در خصوص پیوستن علیرضا نادی به تیم والیبال شهرداری اراک گفت: کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با حضور در باشگاه شهرداری اراک به طور رسمی به عضویت تیم والیبال شهرداری اراک در آمد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری اراک ادامه داد: علیرضا نادی دفاع وسط و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران است که فصل گذشته به علت مصدومیت و عمل جراحی حضور در لیگ را از دست داده بود، اما امسال در ترکیب تیم شهرداری اراک بازی خواهد کرد.

عزیزمحمدی در خصوص شرایط تیم والیبال شهرداری اراک گفت: پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ دسته اول والیبال برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و جدال با نام آوران والیبال ایران بعد از استراحتی کوتاه مدت با حفظ سرمربی سال گذشته تیم والیبال شهرداری اراک تمرینات خود را آغاز کرد.

وی تاکید کرد: حضور پرقدرت در فصل آتی لیگ برتر والیبال هدف اصلی باشگاه شهرداری اراک است و امیدواریم با حمایت های مسئولان و مردم این امر محقق شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار