مدیرکل ارشاد استان مرکزی تاکید کرد؛
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: روز جهانی مسجد روزی نمادین در نشان دادن مقاومت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۲۸۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 20 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به روز جهانی مساجد اظهار داشت: دشمنان قصد دارند مساجد را از شکل اسلامی آن خارج کنند که بارها با متوسل شدن به تخریب این اماکن امن الهی در صدد از بین بردن قداست مساجد هستند که با این کارشان نه تنها سبب خدشه دار شدن ارزش معنوی مساجد نمی شوند بلکه هر چه بیشتر بر احترام و قداستشان افزوده می شود.

وی افزود: سی ام مرداد ماه مطابق با٢١ آگوست که مسجدالاقصی به دست رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد، بنا به پیشنهاد ایران به سازمان کنفرانس اسلامی این روز به نام روز جهانی مساجد نامگذاری شده است.

حقیقی با اشاره به تخریب کلی و جزئی بیش از ٢٠٠ مسجد در حمله ارتش رژیم صهیونیستی و داعش به غزه اظهار کرد: دسیسه تخریب و حمله به مساجد و قبور توسط داعش و تکفیری ها در ممالک اسلامی از طرف آمریکا و اسرائیل است که نشان از طرح اسلام ستیزی صهیونیستی برای سلطه بر جهان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی کزی ادامه داد:‌ امروز به مناسبت روز جهانی مسجد مسلمانان باید در سرکوب و محکوم کردن فجایع و تخریب مساجد در کنار هم قرار بگیرند و با وحدت و یکپارچگی خونخوار جهانی را سرنگون کنند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار