مديرعامل سازمان تاكسيرانی شهرداری اراک اعلام کرد؛
تابناک: مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اراک اعلام کرد که رانندگان پس از ثبت نام در سایت مربوطه و انجام مراحل کاری لازم در سازمان ، از ابتدای شهریور ماه می توانند معرفی نامه خود را دریافت نمایند.
کد خبر: ۲۸۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 20 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رضا علينقي پور مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اراک در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به قانونمندتر کردن انجام سرویس مدارس اظهار داشت: با توجه به ارسال دستورالعمل‌های ارسالی از سوی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص قانونمندتر کردن انجام سرویس مدارس و با عنایت به این که متولی اصلی امر حمل و نقل دانش آموزان سازمان های تاکسیرانی در سراسر کشور شناخته شده اند.

وی افزود: متقاضیان برای انجام این امر می‌بایست در سایت www.Sepand.Taxirani.org ثبت نام نموده و جهت انجام مراحـل بعدی به این سازمان مراجعه نمایند.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري اراک با اشاره به روند هرساله این مهم گفت: هر ساله این سازمان در راستای اجرای قوانین مربوطه به حمل و نقل دانش آموزان و همچنین بنا به درخواست آموزش و پرورش استان مركزي و اولياء محترم دانش آموزان، خودروهاي لازم را جهت اياب و ذهاب دانش آموزان بعد از انجام مراحل تعیین صلاحیت فردی و خودرویی، اختصاص مي دهد.

علينقي پور در خاتمه در خصوص زمان صدور معرفی نامه های لازم به متقاضیان امر خاطرنشان ساخت: رانندگان پس از ثبت نام در سایت فوق الذکر و انجام مراحل کاری لازم در سازمان، از ابتدای شهریور ماه می توانند معرفی نامه خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار