تابناک: وزیر دادگستری به برجام اشاره کرد و گفت: ‌هرچند هنوز نتایج برجام در زندگی مردم مشهود نیست اما در همین چند ماه گذشته میزان فروش نفت ایران افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۲۸۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 18 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در مراسم یادواره 35 شهید دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید روحانی شهر پول کجور، داعش را گروهی خبیث دانست و اظهار داشت: ملت ایران همچنان آماج حمله‌های دشمنان است و چند روز پیش یک گروه تروریستی در کرمانشاه متلاشی‌شد و هدف اصلی داعش، وهابیت و ایران اسلامی است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: هدف این توطئه‌ها نابودی جمهوری اسلامی است ولی امنیت موجود در کشور نشان می‌دهد که ملت ایران متحد و منسجم هستند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دشمنان بدترین تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی به کار گرفته‌اند افزود: اینکه تحریم‌های دشمنان دیگر اثر ندارد و ملت محکم‌تر و استوارتر می‌ایستد به‌ناچار پای میز مذاکره می‌آیند.

عضو هیئت دولت با اشاره به اینکه ملتی که برای خدا تلاش کند، دشمنانش به جان هم خواهند افتاد گفت: تنها راه اقتدار ملت اتحاد و همدلی است و اکنون ملت ایران در کشور، سیاست و امنیت تأثیرگذار و تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه ملت، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و مسئولان کشور در مذاکرات هسته‌ای مقاومت کرده‌اند و طرف مذاکره به امضای برجام پرداخته‌اند گفت: اینکه امضا بزنیم، در رویم نداریم و وقتی امضا کردند باید پایش بایستند.

وزیر دادگستری به برجام اشاره و تصریح کرد: قرار نیست آنان فقط سند امضا کنند و باید به آن عمل کنند، هرچند هنوز نتایج برجام در زندگی مردم مشهود نیست اما در همین چند ماه گذشته میزان فروش نفت ایران افزایش‌یافته است.

وی با اشاره اینکه در چند ماه گذشته بازارهای نفتی را پس گرفته‌ایم، افزود: میزان صادرات غیرنفتی در چند ماه گذشته از میزان واردات پیشی گرفته و میزان واردات در سال 91 حدود 12 میلیارد دلار رشد یافته بود اما سال قبل 42 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی و 41 میلیارد دلار واردات داشته‌ایم.

وزیر دادگستری با اشاره به افزایش صادرات در چهار ماه گذشته عنوان کرد: ما ذره‌ذره منافع خود را پیگیری و دفاع خواهیم کرد و رمز موفقیت ملت سبب شده تا ایران به اولین کشور منطقه در تولیدات علمی تبدیل شود.

پورمحمدی بابیان اینکه شهید و شهادت نشان می‌دهند که جامعه زنده و وفادار به‌حق و حقیقت است، عنوان کرد: شرکت در مجلس شهید و شهادت افتخاری برای همه است و این مسئله، رمز جاودانی همه ملت‌ها است.

وی عنوان کرد: انسان‌ها می‌میرند و تصویر و خاطرشان محو می‌شود اما انسانی که درراه خداوند شهید می‌شود، جاودانه خواهد ماند زیرا سنت رمز هستی را بر این دانست که بدی‌های نیست و خاک می‌شود ولی آنچه باید خداوند پیوند خورده ماندگار می‌شود.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه جامعه شهیدپرور ایران، عزیز است تصریح کرد: هرکه باخدا شد عزیز می‌شود و عزت جامعه اسلامی به برکت شهدا است، قدرت جامعه اسلامی ناشی از خون شهدا و ایستادگی و مقاومت ملت اسلامی است و راه آنان ادامه خواهد داشت و ما نیز درراه شهدا ثابت‌قدم خواهیم بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار