تابناک: ثبت نام برای دوره آموزش مجازی حیات طیبه 3 ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آغاز شد.
کد خبر: ۲۷۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲ 15 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی فاضلی، مدیر آموزش‌های فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دوره آموزش مجازی حیات طیبه ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان است که به عنوان یک طرح فرهنگی- معرفتی در راستای توسعه آموزش‌های مجازی و با هدف ارتقا توانمندی فعالان فرهنگی و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

مدیر آموزش‌های فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به نقش بسیار مهم دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم به عنوان یکی از ارکان اصلی تعلیم و تربیت در کشور افزود: این طرح در سه گروه آموزشی فرهنگی- سیاسی، فکری-معرفتی و مهارتی برگزار خواهد شد.

فاضلی تاکید کرد: در گروه فرهنگی و سیاسی دروس اقتصاد مقاومتی، حکومت فرزانگان (ولایت فقیه)، روش تحلیل سیاسی، جریان شناسی سلفی گری، در گروه فکری –  معرفتی دورس  حقیقت مظلوم، گفتارهایی پیرامون عاشورا، انسان تا ابدیت، تفسیر سوره حجرات و در گروه آموزشی مهارتی دروس مهارت های زندگی، مقاله نویسی، آشنایی با عوامل استحکام خانواده، زنان و مردان؛ با تفاوت ها و تشابه ها  ارائه می شود.

مدیر آموزش‌های فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: طرح معرفتی کشوری حیات طیبه ۱۷ مرداد ماه در مشهد آغاز شده و در ۳۱ مرداد ماه خاتمه می‌یاید اما سایر متقاضیان تا آخر شهریورماه سال جاری  مهلت ثبت نام در این طرح را دارند.

فاضلی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که ظرفیت ثبت نام در این طرح محدود است بنابراین علاقه مندان هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی گفت:‌ شرکت در این دوره، یکی از دو روش و  پیش نیاز حضور در طرح کشوری حیات طیبه شهریور ماه ۹۵  است که در مشهد مقدس برگزار می شود همچنین به شرکت کنندگان در این طرح گواهی آموزشی معتبر اعطا خواهد شد.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان یک وب سایت آموزش مجازی است که خدمات رایگان آموزشی را به صورت شبانه روزی و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و تاکنون بیش از ۲۸۰ هزار دانشجو و استاد دانشگاه در این سامانه عضو شده‌اند.

کاربران با مراجعه به این سایت می‌توانند دروس مهارتی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی را بگذرانند.

علاقه مندان باید برای ثبت نام و بهره‌مندی از این طرح به آدرس Ec.nahad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار