تابناک: ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد / لینک ثبت نام به همراه جزئیات ثبت نام
کد خبر: ۲۷۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 15 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، تمامی متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی­­ www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، در یک رشته / محل ثبت نام کنند.

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه این مرکز کرده اند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال اول ۹۶-۹۵ است.

هیچ تفاوتی بین مدرک فارغ التحصیلان رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد و حتی عدم درج واژه با آزمون و بدون آزمون در مدرک آنان ذکر نمی شود.

در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از  رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون است.

تنها در مورد تعداد معدودی از رشته / محل های مقطع کارشناسی غیر پزشکی و رشته های گروه علوم پزشکی پذیرش به صورت با آزمون صورت می پذیرد.

داوطلبان باید قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند ، چرا که امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد. داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام کنند.

هزینه ثبت نام برای شرکت در ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مهر سال 95 دانشگاه آزاد 35.600 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود.

هزینه ثبت نام برای شرکت در بدون آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته مهر سال 95 دانشگاه آزاد 33.600 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار