اختصاصی تابناک مرکزی؛
تابناک: امیر رضا محمدی به عنوان نماینده بوکس استان مرکزی برای حضور در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ اکراین در اردوی تیم ملی به سر می برد.
کد خبر: ۲۷۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 15 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، امیر رضا محمدی متولد سال 1377 به عنوان نماینده بوکس استان مرکزی برای حضور در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ برادران کلیچکو که در اوکراین برگزار می شود در اردوی تیم ملی به سر می برد.

محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک در اراک در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات جایزه بزرگ بین المللی اوکراین با حضور نفرات نامی و صاحب عنوان از 23 لغایت 30 شهریور ماه در اوکراین برگزار می شود.  

محمدی با بیان اینکه از میان 10 نفر بوکسور حاضر در اردوی انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات بین المللی اوکراین موفق به کسب جواز حضور در این رقابت ها شدم خاطر نشان کرد: در دو دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان گردن اویز طلا را دریافت کردم.

نماینده استان مرکزی در راه مسابقات بین المللی بوکس اوکراین

وی ادامه داد: بعد از قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور به دلیل وجود برخی مشکلات نتواستم در مسابقات آسیایی حضور داشته باشم اما با تلاش و کوشش و کمک مربیان بوکس استان مرکزی به عنوان نفر منتخب برای حضور در مسابقات اوکراین انتخاب شدم.

تنها نماینده استان مرکزی برای حضور در مسابقات بوکس جایزه بزرگ اوکراین با اشاره به اینکه از سال 1393 به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در آمده ام درباره مسابقات آتی پیش رو گفت: بعد از مسابقات بین المللی اوکراین آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور می شوم تا با کسب مدال طلا مجوز حضور در مسابقات بوکس جوانان جهان که آبان ماه امسال در روسیه برگزار می شود را کسب کنم.

محمدی با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان هیات بوکس استان مرکزی که با تلاش و جدیت مثال زدنی باعث ایجاد روند رو به رشد بوکس در استان مرکزی شده اند تصریح کرد: حضور مداوم در اردوها و دور بودن از خانواده با وجود تمامی مشکلات و سختی ها بر عزم و اراده ام برای پیشرفت در مسیر بوکس افزوده است.

نماینده استان مرکزی در راه مسابقات بین المللی بوکس اوکراین

بوکسور استان مرکزی با گلایه از کم توجهی مسئولان در استان مرکزی به این رشته ورزشی گفت: بوکس در استان مرکزی با وجود اینکه همواره نفرات برتری در اردوهای تیم ملی داشته است اما مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است که امیدواریم با جذب اسپانسر و توجه بیشتر مسئولان از مشکلات این رشته ورزشی در استان مرکزی کاسته شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار