تابناک: دوره آموزشی نماز با عنوان «بوسه بر آسمان» با حضور مربیان و متربیان خواهر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی آغاز شد.
کد خبر: ۲۷۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 13 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،٢٥٠ نفر از اعضای خواهر متربی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و مربیان دوره آموزشی «بوسه بر آسمان» امروز (٢٣مرداد) در اردوی یکروزه به اردوگاه امیرکبیر شازند اعزام شدند.

شرکت کنندگان دراین دوره در مسابقه نقاشی که با موضوعات بهترین نماز من، مسجد محله ما و کانون مسجد، امام رضا(ع) و دهه کرامت و من و امام زمانم (عج) تهیه شده است شرکت می کنند.

طرح تربیتی نماز از امسال بین نوجوانان ٩ تا ١٢ سال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اجرا می شود و تاکنون دوره های تربیت مربی این طرح برای همه مربیان با عنوان «بوسه بر آسمان» با حضور استادان مجرب برگزار شده است.

کارگروه اجرایی این طرح از فروردین سال جاری تشکیل و جلسات متعددی در راستای تدوین برنامه‌ها و بررسی جوانب کار برگزار شده است، در این طرح ابتدا مربیانی از سوی کانون‌های مجری معرفی و در اردوی آموزشی کوتاه مدت مهارت‌های لازم را در همایش‌ها و کارگاه‌ها فرا می‌گیرند و در طول سال نیز با اعضای طرح جهت جذب آنان به مسجد و نماز در ارتباط خواهند بود.

 لازم به ذکر است این دوره از امروز (٢٣مرداد) به مدت سه روز با حضور گروه های مربی ومتربی نماز به کار خود ادامه می دهد؛ در این دوره جمعا ٨٠٠نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور می یابند. هر گروه از صبح تا عصر در اردوگاه حضور دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار