تابناک: نائب رئیس شورای شهر آشتیان گفت: سپرده و سود آوری بانک از نظر مسئولان مافوق آن پایین بوده و این دلیلی برای تنزل یکی از شعبه های بانک تجارت آشتیان به باجه بوده است.
کد خبر: ۲۷۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 12 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اخیرا در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر تنزل یکی از شعبه های بانک تجارت آشتیان به باجه مطرح شده که این موضوع باعث اعتراض مردم این شهرستان شده است.

مردم نگران هستند این مسئله آغازی بر سایر اقدامات از این قبیل شود و موجب پایین آمدن سطح این شهرستان شود و این شهرستان را در نهایت تبدیل به یک بخش کند.

استرابی نائب رئیس شورای شهر آشتیان در این خصوص گفت: خبر تنزل یکی از شعبه های بانک تجارت آشتیان به باجه واقعیت دارد و اقداماتی برای ممانعت از این اتفاق به عمل آمده است.

وی با ابراز تاسف در این باره بیان کرد: علیرغم اینکه عده ای از به مخاطره افتادن این بانک از نظر مالی با خبر بودند، ولی این موضوع را اطلاع ندادند انتظار می رفت ریاست این بانک، به عنوان حافظ منافع بانک در برخورد با این مسئله به شکل قویتری برخورد کند.

نائب رئیس شورای شهر آشتیان با اشاره به گزارش های رسیده از این بانک، اظهار کرد: سپرده و سود آوری بانک از نظر مسئولان مافوق آن پایین بوده و این دلیلی برای اتخاذ این تصمیم شده است.

استرابی عنوان کرد: در حال حاضر شورا پیگیر این موضوع هست که در صورت به نتیجه رسیدن مراتب به اطلاع همشهریان می رسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار