تابناک: شخصي که با درج آگهي فروش گوشي تلفن همراه در اينترنت اقدام به فريب مشتريان و کلاهبرداري از 47 نفر در سراسر كشور كرده بود شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۲۷۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 08 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ يوسف سپهوند جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به اقدامات اخیر نیروی انتظامی در راستای برخورد با متخلفاناظهار داشت:در پي دريافت شكايتي از شهروندي اراكي در خصوص كلاهبرداري از وي در فضاي مجازي، بررسي تخصصي پرونده مذكور به پليس فتا استان ارجاع شد.

وی افزود: در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد شاكي مدتي قبل براي خريد يك دستگاه گوشي تلفن همراه به سايتي در اينترنت مراجعه كرده و آگهي فروش تلفن همراه با قيمتي مناسب را مشاهده مي كند كه پس از تماس با شماره تلفن درج شده در سايت و به خواسته فروشنده مبلغ 470 هزار تومان براي خريد دو دستگاه تلفن همراه به حساب واريز كرده و به محض واريز وجه شخص مذکور ديگر پاسخگوي تماس هاي شاكي نمي باشد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به اقدامات تخصصي كارشناسان پليس فتا در شناسايي و دستگيري متهم اين پرونده خاطرنشان كرد:‌بررسي هاي تخصصي كارشناسان پليس فتا ادامه يافت تا اينكه سرانجام متهم دريكي ديگر از استان هاي كشور شناسايي و با اخذ نيابت قضايي دستگير شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي بيان داشت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته به كلاهبرداري هاي اينترنتي از طريق درج آگهي در يکي از سايت هاي اينترنتي تحت عنوان فروش گوشي و ساعت هاي هوشمند ازاسفند ماه سال گذشته از 47 نفردر سراسر کشور معترف شد. اين مقام ارشد انتظامي در استان اظهار داشت: متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد. سرگرد سپهوند در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه آگهي فروش در فضاي اينترنت از صحت و سقم آن مطلع شده و پس از دريافت کالاي درخواستي اقدام به پرداخت وجه كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار