تابناک: در پي اجراي طرح نظارت و كنترل بر اصناف عرضه كننده البسه غير بهداشتي، توسط ماموران پليس امنيت عمومي استان، 700 دست انواع البسه غير بهداشتي خارجي قاچاق در اراك كشف شد.
کد خبر: ۲۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 05 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمد عباسي" رئيس پليس امنيت عمومي استان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف و با توجه به خطرات بهداشتي متصور در برخي از البسه قاچاق، طرح نظارت و كنترل بر اصناف شهر اراك توسط مامورين اداره نظارت بر اماكن عمومي اجرا شد. 

وي اظهار داشت: در اين زمينه روزگذشته از تعدادي از واحدهاي صنفي بازديد و نسبت به توجيه، ارشاد و آگاه سازي متصديان واحدها در محل اقدام شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در روند اين بازرسي ها از يك واحد صنفي فعال درعرصه توليد و عرضه لباسهاي خارجي غيربهداشتي قاچاق، 700 دست انواع لباس قاچاق و غير بهداشتي به ارزش 100 ميليون ريال كشف و صاحب واحد صنفي متخلف پس از تشكيل پرونده، به اداره تعزيرات در راستاي برخورد قانوني معرفي شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار