در پی درگذشت پیشکسوت بسیجیان استان مرکزی
تابناک: فرمانده اسبق سپاه روح الله استان مرکزی در گذشت حاج آقا اسفندی معروف به حاجی صلواتی را که از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مرکزی بود تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 04 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور فرمانده اسبق سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی درگذشت حاج آقا اسفندی معروف به حاجی صلواتی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تاثر و تاسف باخبرشدم که پیشکوت بسیجیان استان مرکزی مرد مجاهد و انقلابی و جانباز سرافراز حاج آقا اسفندی معروف به حاجی صلواتی پس از حدود ۹۰ سال اطاعت خدا دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست و میهمان دوستان شهید بسیجی خویش گردید.

مردی عاشق امام و رهبری معظم که تا آخرین لحظات حیات پربارش پرچم حمایت از انقلاب و نظام اسلامی را بر زمین ننهاد و صادقانه و بی ریا در راه شهیدان ثابت قدم و استوار باقی ماند و زندگی نورانی و بسیارساده ای را برگزید و علیرغم جانبازی در جنگ و ناراحتی های شیمیایی هرگز لب به شکوه نگشود و باحضور پررنگ خود در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و امربه معروف و نهی از منکر و امور فرهنگی و حضو رمرتب در نمازهای جمعه و جماعات و تبعیت کامل از اوامر امام عظیم القدر (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز صداقت و عشق و علاقه بی پایان خود را به اسلام و روحانیت به اثبات رساند.

حاجی صلواتی با کوله باری از خیرات و مبرات دار فانی را وداع کرد و ما را در غم جانکاه خویش عزدار نمود ان شاء الله که با امیرالمومنین(ع) و همسنگران شهیدش محشور گردد. جا دارد از فرزند گرانقدرش آقاجواد اسفندی و همسر مکرمه ایشان که در دوران نقاهت نهایت صبر و خویشتن داری را مبذول داشتند صمیمانه تشکر کنم.

عبدالرحیم علیپور

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
خدارحمت کنه حاجی صلواتی را.چقدرزحمت کشیدتوانقلاب وجنگ.تشکرازتابناک وسرداربسیجی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار