تابناک: فیلم «آشپزی برای طبیعت» اثری از محمد جواد طاهری عضو کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد سیدالشهدا(ع) خمین به جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد راه یافت.
کد خبر: ۲۷۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 03 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،محمد جواد طاهری جوان هنرمند مسجدی از شهرستان خمین سه اثر با عناوین «نقاب» با موضوع حجاب ، «معجزه عشق» با موضوع سلامت روانی خانواده  و اثر «آشپزی برای طبیعت» با موضوع سفارشات پیامبر اکرم(ص) را به جشنواره طنین مسجد استان گلستان ارسال کرد که پس از بازبینی آثار اثر «آشپزی برای طبیعت» راهی بخش نهایی این جشنواره شد.

 جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به همت کانون فرهنگی هنری طنین مسجد صاحب الزّمان (عجل الله) شهرستان گرگان و با حمایت دبیرخانه کانون های مساجد گلستان و با همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 این جشنواره با محوریت موضوعی، سبک زندگی اسلامی ایرانی در دو بخش آزاد و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و در قالب های (فیلم کوتاه داستانی و مستندپویانمایی و نماهنگ ) برگزار می شود.

 ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی-ایرانی در جامعه،  جهت دهی به گرایش های هنری در حوزه فیلم کوتاه و نماهنگ، به سمت تولید آثار با موضوع سبک زندگی اسلامی-ایرانی،  ورود اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به حوزه فیلم کوتاه و نماهنگ و استفاده بیشتر از قابلیت های آن و بسط و گسترش حرفه فیلمسازی درکانون های مساجد کشور و  تربیت و آموزش هنرمندان متعهد و تولید و خلق آثارهنری دین از اهداف این جشنواره است.

 مراسم اختتامیه این جشنواره سه روز پایانی مرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار