تابناک: تیم والیبال جوانان اراک با شکست تیم ساوه در فینال این رقابت ها عنوان قهرمانی مسابقات والیبال جوانان استان مرکزی را کسب کرد.
کد خبر: ۲۶۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 31 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، احسان فردوسی سرمربی تیم والیبال اراک حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی و انتخابی جوانان استان مرکزی در گفت گو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: مسابقات والیبال قهرمانی و انتخابی جوانان استان مرکزی با شرکت هشت تیم از شهرهای ساوه، کمیجان، خمین، فراهان، اراک، دلیجان، شازند و تفرش در قالب دو گروه چهار تیمی به میزبانی اراک برگزار شد که در نهایت این رقابت ها با قهرمانی تیم اراک به پایان رسید.

فردوسی با بیان اینکه تیم اراک در مرحله مقدماتی به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد افزود: هر سه دیدار مرحله مقدماتی را بدون واگذاری حتی یک ست با پیروزی پشست سر گذاشتیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان اراک ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی با شکست تیم خمین راهی بازی فینال شدیم و در بازی نهایی نیز با موفق شدیم از سد تیم ساوه بگذریم و عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کنیم.

فردوسی از برگزاری اردوی استانی برای هماهنگی و آمادگی بیشتر تیم جهت اعزام به مسابقات کشوری خبر داد و تصریح کرد: تیم والیبال جوانان اراک با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات والیبال انتخابی استان مرکزی جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور 24 مرداد به میزبانی اردبیل برگزار می شود و تیم اراک به عنوان نمانیده استان مرکزی در این رقابت ها حضور خواهد داشت .

در این مسابقات که به میزبانی اراک و با حضور هشت تیم برگزار شد میزبان با شکست ساوه در فینال اول شد و دلیجان مقام سوم مسابقات را کسب نمود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار