تابناک: مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزی طی حكمي مصطفی فراهانی را به عنوان رئيس جديد اداره ميراث فرهنگي،صنایع دستی وگردشگری شهر اراک معرفي كرد.
کد خبر: ۲۶۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 24 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آئین معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهر اراک با حضور فرماندار و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری شهرستان اراک برگزار گردید .

سید محمد حسینی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این جلسه به ظرفیت ها و پتانسیل های تاریخی اشاره کرد و اصلی ترین وظیفه میراث فرهنگی را حفاظت از بافت تاریخی و بازار سنتی اراک متناسب با شأن این بناها دانست.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ میراث فرهنگی شهرستان اراک برنامه های اساسی تدوین و تهیه گردد از آمادگی میراث فرهنگی را در جهت تدوین برنامه میان مدت با هماهنگی فرماندار شهرستان اراک خبر داد و بر ضرورت توسعه ماموريت هاي سه گانه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري  تاكيد کرد.

در این جلسه مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزی طی حكمي مصطفی فراهانی را به عنوان رئيس جديد اداره ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری شهر اراک معرفي كرد.

مصطفی فراهانی، دارای مهندسی عمران است كه از جمله سوابق فعاليت هاي وي مي توان به معاونت سرمایه گذاری اداره کل و مسئول نمایندگی شهرستان فراهان اشاره كرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار