با حضور معاون سیاسی وزیر کشور انجام شد؛
تابناک: بازدید و نشست صمیمی اعضای هیات امنای استانی دانشگاه های استان با هیئت ریئسه دانشگاه صنعتی اراک انجام شد.
کد خبر: ۲۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 16 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، این نشست در راستای بررسی نقش دانشگاه صنعتی اراک و تبیین جایگاه دانشگاه صنعتی اراک با حضور مهندس مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور  و جناب آقای زمانی قمی استاندار مرکزی به همراهی جناب آقای حسن بیگی معاونت سیاسی امنیتی استان و جمعی از همراهان مورخ 24تیرماه در تالار نشست های قائم مقام فراهانی دانشگاه صنعتی اراک به میزبانی هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.

در این نشست دکتر محسن نجفی به  ارایه گزارش عملکرد دانشگاه در برنامه توسعه پنجم و نقش کلیدی آن در تعاملات استانی اشاره نمودند و سیاست توسعه‌ای دانشگاه صنعتی اراک را منطبق بر نیاز منطقه‌ای و هم راستا با اسناد توسعه‌ای استان برشمردند.

جناب آقای مهندس مقیمی معاون سیاسی کشور و عضو هیئت امنای استانی دانشگاه ها، ضمن تشکر از کارهای انجام شده توسط دانشگاه صنعتی اراک خصوصا در ایفای نقش توسعه دهنده ارتباطات صنعتی و بین المللی در استان ،اضافه نمودند: دانشگاه صنعتی اراک یکی از کیفی ترین دانشگاه های در ابعاد مختلف است.

ایشان با اشاره به نقش مهم دانشگاه صنعتی در تعاملات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خواستار نقش آفرینی بیشتر آن با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان شدند.

در ادامه جناب آقای مقیمی به همراه استاندار مرکزی از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید بعمل آوردند همچنین این نشست از ساعت 9صبح آغاز و تا ساعت 10 ادامه داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار