در صحن علنی شورای شهر اراک تصویب شد؛
تابناک: ابراهیم تاج آباد با اشاره به نداشتن نام قابل قبول برای پایانه مسافربری اراک امروز در صحن علنی شورای شهر با تغییر نام این پایانه به پایانه مسافربری مرحوم آیت الله اراکی موافقت کرد.
کد خبر: ۲۵۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 11 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اسماعیل تاج آباد رئیس شورای اسلامی شهر اراک عصر امروز در صحن رسمی شورا با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب مسئله ای است که همه ادیان به آن اعتقاد دارند همچنین حفظ عفت عمومی یک الزام است که نفع اصلی آن به خانم ها برمیگردد.

وی افزود: امربه معروف و نهی از منکر از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و در اینجا باید درود فرستاد به اکثریت خانم های مسلمان ایرانی که در طول تاریخ حجاب خود را حفظ کردند و همچنین به روان  پاک کشته شدگان حادثه ی مسجد گوهرشاد.

وی با اشاره به راهپیمایی امروز بسیج جامعه زنان به منظور حفظ حجاب بیان کرد: نهادهایی که به صورت مستقیم و NGO هایی که به صورت غیر مستقیم مسئولیت فرهنگ سازی را بر عهده دارند وظیفه‌ای سنگینی را در این راستا دارند که دستگاه‌های مربوطه باید این نهادها را حمایت کنند.

رئیس شورای شهر اراک با اشاره به نامه شماره 793 با موضوع نامگذاری معابر گفت: پایانه اصلی مسافربری اراک به نام مرحوم آیت الله اراکی نام گذاری می‌شود زیرا این پایانه نام قابل قبولی را در گذشته نداشته است.

تاج آباد خاطرنشان کرد: تقاطع قبل از میدان صنعت به نام تقاطع شهدای نیروی دریایی ارتش نام گذاری خواهد شد.

وی به موزه فرش اراک اشاره کرد و گفت: نام موزه فرش طبق پیشنهاد شورای نامگذاری به موزه فرش انقلاب اسلامی تغییر می‌کند.

رئیس شورای شهر اراک به بررسی تخصیص تسهیلات اعطایی برای تکمیل مجتمع آفتاب اشاره کرد و گفت: مبلغ 30 میلیارد به منظور اجرای پروژه ایران زمین در دستور کار صحن شورا قرار گرفت که پس از توضیحات مخالف و موافق رای گیری انجام شد و با 9 رای موافق از 11 رای با این تخصیص اعتبار موافقت شد.

انتهای پیام/ س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار