به همت مجموعه فرهنگی آیه؛
تابناک: مدیر اجرای مراسم افطاری به نفع کودکان سرطانی در اراک گفت: به همت مجموعه فرهنگی آیه برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری این مراسم کردیم که سود حاصل از آن را در جهت کمک به کودکان سرطانی اختصاص می دهیم.
کد خبر: ۲۵۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 05 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، پانیز کوبر مسئول اجرای مراسم افطاری به نفع کودکان سرطانی دراراک در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک هدف از این مراسم را فعالیت انسان دوستانه در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: مجموعه شش نفری با همکاری و همیاری مجموعه فرهنگی آیه اقدام به برگزاری این مراسم کرد تا در ماه مبارک رمضان حرکتی در جهت کمک به بیماران سرطانی انجام داده باشیم.

برگزاری مراسم افطاری به نفع کودکان سرطانی در اراک

وی ادامه داد: متاسفانه اراک هزاران نفر در اراک با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کنند و امیدواریم روزی شاهد ریشه کن شدن این بیماری در ایران اسلامی باشیم.

کوبر با تقدیر و تشکر از حمایت های مجموعه فرهنگی آیه گفت: در سال گذشته چهار شب مراسم افطاری را برگزار کردیم و درآمد حاصل از آن را برای کودکان سرطانی که توانایی تامین مخارج درمان را نداشتند اختصاص دادیم.

مسئول اجرای مراسم افطاری به نفع کودکان سرطانی دراراک با بیان اینکه بسیاری از بیماران با ما در ارتباط هستند گفت: از دیگر اقدامات این مجموعه مردمی که از شهرداری مجوز فعالیت دارد برگزاری بازارچه خیریه در فرهنگسرای شهر بود که با ارائه اقلامی همچون پوشاک، هفت سین و ...فعالیت کرد.

برگزاری مراسم افطاری به نفع کودکان سرطانی در اراک

وی از رنگ آمیزی بخش خون بیمارستان راه آهن اراک خبر داد و گفت: خرید یک دستگاه شیمی درمانی از دیگر اقدامات این مجموعه مردمی است.

کوبر در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان گفت: همشهریان عزیز می توانند از طریق آدرس اینستاگرام mehromaaah-charity با مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار