در استان مركزي؛
تابناک: جانشين فرماندهي انتظامي استان از كشف 86 ميليارد و 348 ميليون و900 هزارريال كالاي قاچاق و افزايش 202 درصدي اين كشفيات در سه ماهه اول امسال در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 01 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوند در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با معضل قاچاق كالا در استان مركزي و در پي اقدامات گسترده ماموران انتظامي استان اقدامات وسيعي در اين زمينه در سال جاري صورت گرفته است.

وي افزود: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان در سه ماهه امسال، 86 ميليارد و 348 ميليو ن و900 هزار ريال انواع كالاي قاچاق شامل فرآورده هاي نفتي، پوشاك، لوازم خانگي، مواد آرايشي - بهداشتي و كيف و كفش كشف شده است كه اين ميزان كشفيات افزايش 202 درصدي را نسبت به سال گذشته نشان مي دهد.

اين مقام انتظامي استان مركزي با اشاره به توقيف 76 دستگاه خودروي سبك و سنگين خاطر نشان كرد: 226 نفر در اين رابطه دستگير و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ سپهوند در پايان با تقدير از تعامل خوب و سازنده مردم در اجراي عمليات هاي مختلف انتظامي از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت افراد سودجو از طريق تماس با مركز فوريتهاي 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار