کارشناس ورزش استان مرکزی؛
تابناک: امین پناهی موفقیت های ورزشی باشگاه شهرداری اراک را مرهون حمایت های شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اراک دانست و گفت: ثبات مدیریت درباشگاه شهرداری اراک تثبیت کننده موفقیت این باشگاه است.
کد خبر: ۲۵۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 01 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، امین پناهی در گفتگو با خبرنگار تابناک ورزش را یکی از بهترین راههای ایجاد پویایی، رشد و شکوفایی در شهر دانست که در صورت پرداختن جدی به آن میتواند عوائد اقتصادی بیشماری داشته باشد و گفت: برخلاف اینکه بسیاری از مسئولین، نهادها، کارخانجات، صنایع و ...  به امر ورزش توجهی ندارند، در این سالها شهرداری اراک با ورود جدی به عرصه ورزش، دلهای بسیاری از ورزش دوستان را  امیدوار کرده است و شهرداری اراک به الگویی مناسب برای همه نهادها و صنایع تبدیل شده است.

پناهی موفقیت های شهرداری اراک در ورزش را عاملی دانست که نوید بهار را در زمستان سرد ورزش اراک  داد و خاطر نشان کرد: در صورت ورود جدی سایر نهادها و صنایع تحت حمایت مسئولین قطعا بهار در ورزش اراک حاکم خواهد شد و با پویایی مردم و جوانان، جلوه شهر تغییر خواهد کرد.

 مربی سابق تیم فوتبال آلومینیوم اراک حمایت گسترده از ورزش توسط شهردار و اعضاء شورای شهر اراک در کنار مدیریت ورزشی خوب مدیر عامل باشگاه شهرداری اراک را سبب اخذ نتایج بی نظیر این مجموعه ورزشی عنوان کرد و افزود: این حلقه موفقیت باعث شادی و نشاط در بین همه ورزش دوستان و جوانان شهر شده است.

وی ادامه داد: آقای عزیزمحمدی و همکارانش به خوبی نشان دادند که درصورت کارصادقانه و علمی و با تکیه به نیروهای بومی شهر، موفقیت حتمی است.

این کارشناس ورزش استان مرکزی تمرکز بر روی تیم های پایه را سبب تبدیل شدن شهرداری اراک به یک باشگاه موفق بیان کرد و گفت: آقای عزیزمحمدی با اتکا و اعتماد به یک کادر فنی بومی و حمایت جدی از آقای حسین عبدی مربی توانمند اراکی، پتانسیل های نیروهای بومی را به همگان ثابت کرد و البته آقای حسین عبدی هم با صعود تیم فوتبال شهرداری اراک به لیگ دسته دو، جواب این اعتماد را به خوبی داد.

پناهی با اشاره به اینکه نسل جوان مربیان اراک حرف های بسیاری برای گفتن دارند و من  امیدوارم مسئولین به نیروهای بومی شهر اراک اعتماد کنند اظهار داشت: برای کوچکترین کار ورزشی به سراغ غریبه هایی میروند که نه ذره ای شناخت از دردها و مشکلات ورزش شهر دارند و نه تعصب و غیرتی به شهر اراک و ورزش دارند.

وی ادامه داد: باخت و شکست با نیروهای بومی ارزشمندتر از پیروزی با نفرات خارج از استانی است چه اینکه ما هر وقت به توانمندی های خودمان تکیه کردیم خیلی نتایج بهتری گرفته ایم و این پیروزی های شهرداری اراک شاهدی بر مدعای ماست.

پناهی با ذکر این مطلب که شهرداری اراک بار ورزش اراک را به دوش میکشد گفت: صنایع و کارخانجات با امکانات سخت افزاری فراوان به ورزش پشت کرده اند و برای این امر خطیر و حائز اهمیت، هیچگونه برنامه ای ندارند و برای خود مسئولیتی متصور نیستند.

کارشناس ورزش استان مرکزی از همه مسئولین استان، خواست ضمن حمایت جدی از ورزش، زمینه های لازم برای ورود سایر نهادها و صنایع استان را به ورزش ایجاد نمایند و گسترش ورزش را به صورت جدی دنبال نمایند و تصریح کرد: ازشهردار و همه اعضای شورای شهر، مدیریت باشگاه، اعضای کادر فنی تیم های ورزشی و مربیان و همه کسانی که در موفقیت های باشگاه شهرداری سهیم بوده عمیقا تشکر میکنم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه یابد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار