نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز قدس را متعلق به همه مسلمان جهان دانست و تاکید کرد که دولت‌های ستمگر مانند اسرائیل حق حضور در سرزمین‌های اسلامی را ندارند.
کد خبر: ۲۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 01 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی-عبادی جمعه شهر اراک که در مصلی بیت المقدس این شهر برگزار شد با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم ما با راهپیمایی در روز قدس قدرت اسلام و قدرت انقلاب را به جهان نشان دادند.

وی افزود: به جهان اعلام می‌کنیم که روز قدس، روز اسلام، قرآن و پیامبران است و مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مسجدالاقصی گفت: مسجدالاقصی به همه مسلمانان اسلام تعلق دارد همچنین امنیت قدس و مسجدالاقصی امنیت همه مسلمان جهان است به همین دلیل این مکان و این روز برای مسلمانان مهم است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: در اول صهیونیسم‌ها تنها مالک 3 درصد از سرزمین‌های اسلامی بودند ولی با ظلم و استکبار در حال حاضر بیش از 96 درصد از زمین‌های مسلمانان را اشغال کرده‌اند

امام جمعه اراک لج بازی و عنود را از اخلاق و اوصاف اسرائل دانست و گفت: این ملت، ملتی پیمان شکن و لج باز هستند، آنها نژادپرستند و تمام فعالیت2هایشان در راستای تامین منافع آمریکا است پس نباید در برابر این ملت هیچگونه کوتاهی و نرمشی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف اسرائیل از بین بردن ملت فلسطین است و به لطف نیروهای حزب الهی این هدف به درک واصل می‌شود زیرا که حرکت نیروهای حزب الهی آغاز شده و تا برانداختن اسرائیل هم به اتمام نمی‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به علت اصلی به وجود آمدن نیروهای تکفیری مانند داعش گفت: اسرائیلی‌ها نیروهایی مانند داعش را خلق کردند تا غیرمستقسم با نیروهای مقاومت در نبرد باشند ولی با وجود مقام معظم رهبری و علمای عرصه مقاومت این فریب آنها با شکست مواجه شد و همگان پی به این چهره ملعون و کثیف اسرائیل هم بردند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: وظیفه ما حمایت از رزمندگان در جبهه‌های مقاومت است تا بتوانیم با اتحاد این فرزند نامشروع را از بین ببریم زیرا که صهیونیسم‌ها مانند سگ ترسویی هستند که حتی از حمله جوانان با اسلحه‌ها دست ساز هم به رعب و وحشت می‌افتند.

امام جمعه اراک با اشاره به اتحاد مجامع اسلامی گفت: سرزمین‌های قدس و فلسطین سرزمین‌های اسلامی هستند که نه اسرائیل و نه هیچ قدرت زورگوی دیگری در این سرزمین‌ها جایگاهی ندارند.

وی افزود: مسئولان و دست اندرکاران این کشور باید فدر این حضور پرشکوه و با عظمت مردم را بدانند و در راستای خدمت به آنها قدم بردارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار