رئيس مجمع رهروان امربه معروف و نهي از منكر استان مركزي؛
تابناك: سردار عبدالرحيم عليپور با اشاره به روز جهاني قدس و اهميت راهپيمايي اين روز تاكيد كرد كه ايران اسلامي تا رسيدن به پيروزي حامي مردمان مظلوم ولي قهرمان فلسطين مي ماند.
کد خبر: ۲۵۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 30 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به گرامیداشت روز قدس اظهار کرد:  روز قدس روزاسلام است، اگرمسلمانان هرکدام یک سطل آب بریزند آب اسراییل را می‌برد.

وی افزود: طبق دستور قرآن ما نه بایدظلم کنیم و نه حق داریم زیربار ظلم برویم، درمقابل غاصبان صهیونیزم بایدیورش ببریم، صهیونیزم ظالم، غاصب و زورگوست و جریان‌های زور هیچ منطقی را نمی‌پذیرند.

جانشین بازرسی سپاه کشوری با اشاره به جنایات صهیونیسم در منطقه گفت: جنایتکاران صهیون کودک‌کش با حمایت آمریکا و انگلیس و کشورهای اروپایی سرزمین مقدس فلسطین و قبله اول مسلمین را اشغال کردند و بیرحمانه آنان را به خاک وخون کشیدند و جنایاتی مرتکب شدند که روی جتایتکاران تاریخ راسفیدکردند همچنین آنها صبرا وشتیلا را باخاک یکسان کردند.

فرمانده سابق سپاه شمال تهران افزود: مستکبران شخصیت‌های موثر فلسطینی را هرجایافتند ترور کردند و زندانیان فلسطینی را به امراض و بیماریهای مختلف مبتلا نمودند، خدا لعنت کند آل سعود و سران کشورهای عربی را که دین خود را به دنیای کوتاه فروختند و فلسطین را تنها گذاشتند و با اسراییل غاصب در ابتدا مخفیانه و بعدا آشکارا رابطه برقرارنمودند.

علیپور با اشاره به سکوت کشورهای عربی در منطقه گفت: سکوت مجامع کثیف مثلا بین المللی نیز هرگز از حافظه تاریخ فراموش نمی‌شود، امام خمینی (ره) و آیت الله العظمی خامنه ای مردان بزرگی هستند که شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

 وی در ادامه گفت: ایران اسلامی وانقلابی تا آخر حامی مردم قهرمان فلسطین باقی خواهد ماند و با امیدبه خدا مردم مقاوم فلسطین پیروزخواهندشد. و  همچنین روز قدس روز تجدیدپیمان با مردم مظلوم ولی قهرمان فلسطین است وهمه ما بایددر روز جمعه فریاد آزادی قدس وحمایت از فلسطین را سردهیم و به کشورهای بی‌غیرت عربی که تا این حدخود فروخته هستندلعنت فرستیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یعقوب محمدی از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
سلام برفلسطین ودرودبرخامنه ای عزیز.ماتا اخرایستاده ایم .رهبراجنمان فدایت .برکفروظلم وشرک ونفاق حمله کن که ما همه فرمانبرتوایم.وراه امام عزیزرا باتفسیرشما ادامه خواهیم داد.وسلام برسربازان واقعیت مثل سردارعلیپور
صفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
درود بر مردم مظلوم فلسطین حمایت از خامنه ای فلسطینه مرگ بر حامیان داخلی امریکا و اسراییل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار