عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در روز صنعت و معدن خبرداد؛
تابناک: علی اکبر کریمی گفت: در راستای خروج صنایع از رکود و رونق اقتصادی آنان تسهیلات ارزنده بانکی به واحدهای صنعتی ارائه داده می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 30 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر کریمی همزمان با روز صنعت و معدن با حضور در شرکت رهنما ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه صنعت در استان مرکزی گفت: شرکت رهنما تولید کننده گیربکس های صنعتی مورد نیاز در زمینه های مختلف صنعت است که با توجه به قابلیت های خوب این واحد صنعتی در حوزه های ریخته گری، ماشین کاری، تراشکاری و تلاش های خوبی که صورت گرفته است زمینه های رشد مطلوبی برای این واحد صنعتی در آینده متصور هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم تمهیدات دولت برای فعال کردن صنایع و خروج آنها از رکود و ورود به رونق را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: تسهیلات گسترده ای در نظام بانکی برای تسهیل به 7500 واحد صنعتی در سطح کشور در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب افزود: از این رقم بر اساس اطلاعات سازمان صنعت و معدن استان بیش از 650 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحد های صنعتی بزرگ متوسط و کوچک استان قرار میگیرد

علی اکبر کریمی ثبت نام واحدهای متقاضی در سامانه مربوط به سازمان صنعت و معدن را لازمه بهره مندی صنایع از این تسهیلات بعد از بررسی های لازم عنوان کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم سیاست های انبساطی دولت در حوزه بانکی را عاملی برای تقویت و حمایت از صنایع نام برد و تصریح کرد: با خروج صنایع کشور از رکود و رونق آنان شاهد ایجاد فرصت های شغلی و به سبب آن رفع معضل بیکاری در کشور علی الخصوص استان مرکزی خواهیم بود که از نیروهای توانمند بومی و تحصیل کرده به عنوان سرمایه انسانی بهره مند است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار