همزمان با روز جهانی قدس؛
تابناک: همزمان با گرامیداشت روز جهانی قدس، کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی اراک با صدور بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.
کد خبر: ۲۵۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 30 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، همزمان با روز جهانی قدس اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی اراک با صدور بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
« اِعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا »

خداوند تبارک‌‌و‌ تعالی را شاکریم که در این ماه مبارک، فرصتی را برای همه مسلمانان فراهم کرد تا با حضور بر سر این خوان پربرکت معنوی یک ‌بار دیگر علاوه بر دعا و مناجات، جلوه‌‌ای‌ از یگانگی و اتحاد را خلق کنند و امام راحل به‌ خوبی این حقیقت را درک کرده بود که "فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز جهان اسلام است".
بی شک امروزه مساله قدس‌ چالش‌ بر سر محدوده‌ يک‌ سرزمين‌ و يا حتی‌ مظلوميت‌ يک‌ ملّت‌ نيست‌، ‌اين روز بزرگ، روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی است که در آيين بزرگ صيام، روزه‌هايشان را کامل می‌کنند و با آرمان‌های معمار کبير انقلاب اسلامی، پيمانی دوباره می‌بندندوبر لزوم وحدت درهیاهوی دعوای قدرت های پوشالین جهان و شعار اعتصام به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه را در سراسر گیتی طنین انداز می نمایند.
اینک با گذشت بیش از سه دهه، فریادش هم چنان در گوش ها پیچیده و امت اسلامی وآزادگان جهان یک صدا و هم ندا با انقلاب اسلامی ایران  سراسر حمایت خود را از فلسطین و قدس شریف فریاد می زنند.
دانشگاه صنعتی اراک با آرزوي قبولي طاعات و عبادات عموم ميهمانان ماه ضيافت خدا و با گرامیداشت روز جهاني قدس از مؤمنين‌ روزه‌دار ايران‌ اسلامي بویژه مردم شهیدپرور استان مرکزی دعوت مي‌كند، ‌با درك‌ حساسيت‌ شرايط‌ موجود، با حضور گسترده‌ خود در تظاهرات‌ روز قدس‌ بر لزوم وحدت همه آزادگان تأکید نمایند.
در پایان اساتید،‌کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک ضمن بيعت مجدد با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و منويات مقام معظم رهبري یکايك دانشجویان، دانشگاهیان و مردم عزیر ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپيمايي عظيم اين يوم‌الله بزرگ فرا مي‌خواند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار