عضو مجلس خبرگان رهبری؛
تابناک: آیت الله اراکی گفت: در حال حاضر دیگر جنگ سخت راه نفوذ منافقان به داخل کشور نیست، آنها قصد دارند از طریق نفوذ در مراکز تصمیم گیری و جنگ نرم در کشور نفوذ کنند.
کد خبر: ۲۵۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 27 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله محسن اراکی منتخب اول مردم استان مرکزی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم  نهمين يادواره استاني شهداي هفتم تير و يكصد شهيد منطقه سنجان وگراميداشت شهداي مدافع حرم استان مركزي در مصلی سنجان با اشاره به اهمیت پدیده نفاق اظهار داشت: پدیده نفاق از روز اول حرکت پیامبران تا کنون وجود داشته است و در هر زمان هم به شکلی خود را در جامعه نشان داده است.

وی افزود: همیشه زمانی پیامبران با منافقان مواجه می‌شدند که در اوج پیروزی قرار داشتند مانند سامری در زمان حضرت موسی(ع) که زمانیکه حضرت برای دیدار خداوند رفتند در میان مردم نفوذ کرد و نفاق را اشاعه داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عاقبت اقوام در زمان‌های مختلف گفت: اگر مشییت الهی بر این باشد که قومی مورد رحمت الهی قرار گیرد و رحمت مکتوب در حق قومی اجرا شود تا روز آخر هم آن قوم در رحمت می‌ماند ولی برخی از اقوام قدرشناس این رحمت نیستند و به رهبران خود کافر می‌شوند.

آیت الله اراکی خاطرنشان کرد: مهم ترین کارشکنی‌ها و توطئه‌ها از طرف گروه‌های منافقان هستند زیرا آنها به گونه‌ای رفتار می‌کنند که به اصل نظام ضربه بزنند و هدف آنها برانداختن نظام و حکومت است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره بهحوادث روز غدیرخم گفت: هدف از برگزاری مراسم غدیرخم تنها اعلام امامت امام علی(ع) نبود بلکه هدف اعلام امامت و رهبری تمام امامان و معصومان و نسل آنها بود و اطاعت مردم از امام زمانش که متاسفانه با نفوذ منافقان این مسائل به فراموشی سپرده شد و سال‌های سال امام علی(ع) خانه نشین شد.

وی ادامه داد: مساله جنگ خیبر یکی از آن صحنه‌ها هست که حضرت محمد (ص) بارها و بارها توانمندی و درایت امام علی(ع) را به مردم نشان داد ولی باز هم این حوادث توسط خلیفه‌های اول و دوم که خود در این جنگ با ناکامی مواجه شده بودند تحریف شد.

منتخب اول مردم استان مرکزی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خطرناک ترین نوع نفوذ گفت: خطرناک ترین نوع نفوذ در مراسم تصمیم گیری است، دشمن از طریق منافقان به این مراکز نزدیک می‌شود این مهم مختص حال حاضر نیست بلکه از زمان حضرت محمد(ص) هم بوده است.

آیت الله اراکی ادامه داد: همیشه در برابر جریان نفاق یک جبهه پایداری وجود داشته است این جبهه را پاسداران اسلام از اول تا کنون مانند مقداد، ابوذر، سلمان و عمار و در حال حاضر شهدای مدافع حرم تشکیل داده‌اند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اقتدار ایران و مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر با درایت و اقتدار مقام معظم رهبری و رهنمودهای ارزشمند ایشان دشمنان در پروژه‌های نفوذ به ایران بارها و بارها با شکست مواجه شدند و این امر سبب می‌شود ما بیشتر از گذشته به رهنمودهای این رهبر دانا و آگاه گوش دهیم.

وی افزود: امروزه شگرد نیروهای نفاق عوض شده است و دیگر به دنبال جنگ سخت نیستند آنها از طریق جنگ نرم با ابزارهایی مانند اینترنت و ماهواره به دنبال برانداختن مملکت هستند و این امر سبب می‌شود تا افراد در جبه‌های فرهنگی مجهزتر از پیش باشند.

منتخب اول مردم استان مرکزی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش شهدا در سرپا نگه داشتن ایران گفت: اگر الان ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد و به یک نیروی مقتدر تبدیل شده است از رحمت و برکت خون شهدا است لذا باید این عزیزان را در یاد داشت و آنها را تکریم کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
سلام و رادت خاص محضر نماینده گرانقدر خبرگان رهبری
به استحضار می رساند که آقای دکتر غفاری ریس دانشگاه پیام نور بعنوان سمبل دفاع از ارزشها در این مرکز بود و دقیقا کسی که اصلا اعتقادی به ارزشهای انقلابی و مذهبی ندارد را جایگزین ایشان کردند سهراب عسگری خوب این مصداق نفوذ نیست چند ماه قبل ایشان را برای نمایندگی مجلس رد صلاحیت کردند چگونه میشود جای که مربوط به تعلیم و تربیت مسئولین و کارکنان آینده نظام در آن تربیت میشوند توسط فردی که کمترین توجه ای به ارزشها ندارد مورد آموزش قرار گیرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار