مسئول بسیج رسانه استان مرکزی خبر داد؛
تابناک: مسئول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: امروز بدون تعارف یک جریان عظیم رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی و ضد مردم ایران در جریان است تا با سست کردن ایمان و اراده و گرفتن امید، فرهنگ ما را به ورطه نابودی کشانده و در هاضمه سیری ناپذیر استکبار هضم کند..
کد خبر: ۲۵۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 27 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد قربانی با اشاره به جایگاه رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان مهم‌‌ترین ابزار آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در عصر حاضر، نقشی بی‌بدیلی را در رقم زدن تحولات و تعیین سرنوشت ملت‌ها بر عهده دارند.

وی افزود: امروز بدون تعارف یک جریان عظیم رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی و ضد مردم ایران در جریان است تا با سست کردن ایمان و اراده و گرفتن امید، فرهنگ ما را به ورطه نابودی کشانده و در هاضمه سیری ناپذیر استکبار هضم کند.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: در مقابل این جریان رسانه‌های خودی قرار دارند که باید با وحدت و همدلی در برابر رسانه‌های جبهه استکبار ایستاده و روشنگری کنند که در این راستا سازمان بسیج رسانه استان مرکزی و براساس تاکیدات رهبر امسال دو موضوع مهم و راهبردی اقتصاد مقاومتی و همچنین حقوق بشر را به عنوان دو محور اصلی در دستور کار خود قرار داده است.

قربانی با اشاره به بحث حقوق بشر ادامه داد: حقوق بشر از مهم‌ترین موضوعاتی است که اصحاب رسانه باید روی آن سرمایه‌گذاری نموده و در راه تبیین و روشن نمودن آن از هیچ کوششی دریغ نکنند،چرا که حقوق بشر -به معنای درست آن- کلمه حقی است که اراده باطل از آن می‌شود، به گونه‌ای که کلمه حقوق بشر به ابزاری برای پیشبرد اهداف ناپاک غرب تبدیل شده تا از آن برای کوبیدن هر کسی که با آن‌ها همراه نباشد، بهره بگیرند.

وی افزود: بر همین اساس امسال در جشنواره رسانه‌ای ابوذر که برای اولین بار در استان مرکزی برگزار می‌شود، علاوه بر اقتصاد مقاومتی که شعار امسال و فور‌ی ترین نیاز جامعه است، حقوق بشر نیز یکی از دو موضوع اصلی خواهد بود.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه از سال 1394 ویژه تولیدات رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز از وزارت ارشاد در زمینه‌‌های خبر، گزارش، عکس، یادداشت و تیتر صفحه اول شکل گرفت.

قربانی تاکید کرد: در جشنواره امسال نیز زمینه‌های رقابت و موضوعات سال گذشته پابرجا خواهد بود، اما دو موضوع اقتصاد مقاومتی و حقوق بشر جایگاه و اهمیت ویژه‌ای خواهند داشت، ضمن اینکه این جشنواره یک بخش آزاد با موضوع یکی از اولویت‌های اجتماعی فراموش شده نیز خواهد داشت که اصحاب رسانه می‌توانند در این عرصه نیز به تولید و ارائه اثر بپردازند.

وی در پایان افزود: اصحاب رسانه‌ می‌توانند آثار تولیدی خود را از ابتدای امسال تا پایان نیمه اول سال از طریق رایانامه rasane.markazi@chmail.ir ، نمابر 34523849 و یا حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان قائم مقام، میدان ساعت، ساختمان شهید چمران، طبقه سوم ارسال نمایند لازم به ذکر است که آثار برتر استانی در جشنواره کشوری شرکت داده شده و نفرات برتر در همایش ملی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار