عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛
تابناک: حجت الاسلام سلیمی گفت: وزیر علوم باید در قبال انتصاب افراد مساله دار در وزارت علوم که در فتنه 88 نقش داشتند و بازداشت شده اند در مجلس پاسخگو باشد.
کد خبر: ۲۵۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 26 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار تابناک با انتقاد از عملکرد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتصاب فعالان فتنه سال 88 در وزارت علوم گفت: این اقدام در وزارت علوم در حالی صورت گرفته است که رهبر انقلاب اسلامی ایران در دیدار ماه رمضان خود با اساتید دانشگاه ها تاکید داشتند "مسئولان دانشگاه ها اعم از مدیران ارشد وزارتخانه و رؤسا و اساتید به هیچ وجه نباید از گرایش های مخالف انقلاب حمایت کنند."

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیگیری این انتصاب در کمیسیون مربوطه خبر داد و گفت: وزیر علوم باید در کمیسیون پاسخگوی این انتصاب باشد. مقام معظم رهبری در دیدار های ماه مبارک رمضان با کارکنان و اساتید دانشگاه ها همچنین در دیدار با دولتمردان به کررات بر این مساله پافشاری کردند که مسئولین از انتصاب افراد مساله دار به جد خودداری کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان تبعیت از ولایت فقیه را تنها معطوف به حرف و شعار ندانست و گفت: تبعیت باید در عمل جاری باشد اما متاسفانه امروز شاهد انتصابی در وزارت علوم هستیم که با تاکیدات و تذکرات مقام معظم رهبری فاصله دارد و وزیر علوم باید پاسخگوی این انتصاب باشد.

حجت الاسلام سلیمی زاویه گرفتن مسئولان از فرامین رهبری را موجب سلب اعتماد مردم نسبت به آنها دانست و خاطر نشان کرد: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه برای مسئولین نظام است و اقدامات اینگونه به این اعتماد لطمه وارد خواهد کرد چرا که مردم عملکرد مسئولین را به خوبی رصد می کنند.

گفتنی است وزیر علوم در حکمی حسن عابدی جعفری را که یکی از مشاوران سران فتنه بود و در سال 88 بازداشت شد را به سمت نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و هماهنگ‌کننده هیئت‌های انتظامی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منصوب کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار