با صدور پیامی به ریاست سازمان محیط زیست کشور
تابناک: ابراهیمی کارنامی در پیامی به ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور شهادت سه تن از محیط‌بانان استان های هرمزگان و فارس را به مردم شریف استان های هرمزگان و فارس و خانواده های معزز و صبورشان تسلیت و تعزیت گفت.
کد خبر: ۲۵۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 25 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در پی شهادت دو تن از محیط‌بانان منطقه حفاظت شده گنو در استان هرمزگان و یک محیط بان از پارک ملی بمو در استان فارس پیام تسلیتی برای سرکار خانم ابتکار ریاست عالی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ارسال نمود.

در پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی، آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

با سلام

هنوز خرسند بودیم که با باغبانی محیط بانان عزیز سر سبزی طبیعت در بهار و تابستان چشم نواز است. هنوز صدای چهچه پرندگان و غرش پلنگان و خرامیدن آهوان خبر از حضور مشفقانه نگهبانانش می دادند. هنوز در خیالمان می پنداشتیم که دیگر دستان نابخردان از گلستان محیط بانی گلی را نخواهد چید! که متاسفانه خبر پرپر کردن 2 آلاله وطن به دست نابکاران ، همه را در بهت فرو برد و در شام غریبان محیط بان شهید هرمزگان  عزادار بودیم که ناگهان تیر دیگری با دستان ناپاک طبیعت ستیزان، قلب رئوف و مهربان محیط بان پارک ملی بمو را نشانه می رود و ناباورانه خاطره تلخ  پرپر شدن 3 محیط بان دلاور و با شرف و غیور در کمتر از 48 ساعت، که در حال پاسداری و صیانت از سرمایه های ملی، ذخائر ژنتیکی و امانت نسل های آینده بودند بر اذهان ملت شریف ایران و جامعه محیط زیست نقش می بندد. "فبای ذنب قتلت"، به کدامین گناه کشته شده اند؟! لذا این مصیبت عظمی را به محضر آقامون ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و اميد، سرکار عالی و کلیه همکاران محترم و جامعه محیط زیست کشور و بخصوص مردم شریف استان های هرمزگان و فارس و خانواده های معزز و صبورشان تسلیت و تعزیت عرض نموده ، علو درجات برای محیط بانان شهیدمان، محمد دهقانی، پرويز هرمزي و منوچهر شجاعی  و صبر و اجر براي بازماندگان را از ذات لایزال الهی مسئلت داریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار