معاون استاندار مرکزی؛
تابناک: معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: اداره هواشناسی باید اطلاعات حاصل از دستگاه‌های خود را به موقع در اختیار سازمان‌ها قرار دهد تا اقدامات لازم در این مهم صورت پذیرد.
کد خبر: ۲۵۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 23 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عزیز فیلی پیش از ظهر امروز در دومین کارگروه کاهش آلودگی هوا و کارگروه گرد و غبار با اشاره به آلودگی هوای اخیر اراک اظهار داشت: این پدیده از تداخل دو پدیده داخلی و خارجی حاصل شده است که همین مهم سبب آلودگی های اخیر شهرهای استان مرکزی به ویژه اراک بوده است .

وی افزود: نتیجه این تداخل که باعث ایجاد کانال های داخلی شده است آلودگی های اخیر است که این آلودگی ها در روز سه شنبه به اوج خود رسیده است .

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به اطلاع رسانی اداره کل هوا شناسی استان گفت: اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که اگر اتفاقی افتاد، از 24 ساعت قبل با خبر باشیم و تدابیر لازم در این خصوص بیندیشیم.

فیلی همچنین عنوان داشت: پیگیری های لازم در راستای پاداش دادن جهت اقدامات اجرایی و تثبیتی تالاب میقان در سفر ریاست جمهور به استان مرکزی باید هرچه زودتر انجام گیرد .

وی با اشاره به اختصاص مربوط به تالاب میقان گفت: اختصاص اعتبارات در راستای احیای تالاب میقان و مدیریت کانون باید از اعتبارات استانی و کشوری به سازمان های منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری و شرکت آب منطقه ای داده شود .

معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: برخورد با چاه های غیر مجاز اطراف اراک در راستای بهینه سازی مصرف آب باید در اولویت کاری دستگاه ها و ادارات مربوط صورت پذیرد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار