با تمدید قرارداد سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛
تابناک: داود مهابادی که فصل گذشته و بعد از جدایی غلامرضا دلگرم به عنوان سرمربی آلومینیوم انتخاب شد برای فصل جدید هم با مسئولین باشگاه آلومینیوم به توافق رسید.
کد خبر: ۲۴۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 21 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جهانگیر عسگری، به عنوان دومین خرید تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل ۹۶-۹۵ به این تیم پیوست.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پاس همدان که با سابقه چندین سال حضور در لیگ برتر فوتبال کشور بازیکنی تاثیر گذار به شمار می رود، دقایقی پیش بصورت رسمی به آلومینیوم پیوست.

عسگری متولد سال ۱۳۶۵ در آبدانان است و در  خط هافبک توانایی بازی در چند پست را دارد. او پیش از آلومینیوم علاوه بر پاس، پیراهن تیم هایی چون صبا، راه آهن تهران، پیکان تهران، داماش گیلان و نفت آبادان را بر تن کرده است و از بازیکنان تیم های پایه استقلال تهران در سالهای دور است.

دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان رسماً به آلومینیوم اراک پیوست.

میررسول حسینی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز به آلومینیوم اراک پیوست

این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۹ در شهر نقده آذربایجان غربی است، فصل گذشته در معیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ یک حاضر بود و پیش از آن نیز سابقه حضور در تیم های گهر درود، مس سرچشمه، فولاد یزد و پاس همدان را در کارنامه دارد.

داوود مهابادی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک رسما به عنوان سرمربی فصل جاری انتخاب شد.

داود مهابادی که فصل گذشته و بعد از جدایی غلامرضا دلگرم به  عنوان سرمربی آلومینیوم انتخاب شد برای فصل جدید هم با مسئولین باشگاه آلومینیوم به توافق رسید.

داوود مهابادی در 15 بازی به عنوان سرمربی آلومینیوم در  فصل گذشته همراه این تیم بود و در این فصل 4 برد، 8 مساوی و 3 باخت، همچنین  19 گل زده و  17 گل خورده و در مجموع  20 امتیاز کسب کرد.

انتهای یپام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار