در جلسه شورای اداری استان با حضور نمايندگان مجلس؛
تابناک: سید مهدی مقدسی گفت: باید با برنامه ریزی های قبلی از سفر ریاست جمهور به استان مرکزی در جهت گرفتن مصوبات ویژه برای کاستن از مشکلات معیشتی مردم نهایت بهره و استفاده را ببریم.
کد خبر: ۲۴۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 18 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب صبح امروز در جلسه شورای اداری استان وحدت و انسجام ایجاد شده در بین نمایندگان را سبب اثر بخشی بیشتر و مایه خیر و برکت برای مردم استان دانست و گفت: تعامل منطقی بین قوای سه گانه  سبب گام برداشت در مسیر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم از مدیران استان خواست با بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود به نمایندگان استان در جهت رفع مشکلات کمک کنند و تصریح کرد: در دو دیدار انجام شده با مقام معظم رهبری رهنمودها و فرمایشات معظم له در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با محوریت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

مقدسی فعال شدن ستاد اقتصاد مقاومتی در استان را اقدام عملی در جهت تحقق شعار سالجاری دانست و خاطر نشان کرد: تلاش داریم با همراهی نمایندگان و دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام برداریم د در این میان توجه ویژه به بحث تولید باید مد نظر قرار گیرد.

وی شاه بیت اقتصاد مقاومتی را ورود منابع و سرمایه به استان خواند و گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باید زمینه را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کنیم و به الزامات اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب انعکاس مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به ستاد اقتصاد مقاومتی استان را خواستار شد و گفت: به منظور تاثیر گذاری بیشتر نمایندگان در مجلس  با تقسیم کار صورت گرفته و عضویت در کمیسیون های تخصصی مربوطه تلاش داریم با همکاری، تعامل و هماهنگی با دولت در جهت کاستن از مکشلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند قدم برداریم.

وی در جلسه شورای اداری استان به دیدارهای صورت گرفته با وزرای اقتصاد؛ صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان همراه با دکتر علی اکبر کریمی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در کنار بررسی و تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین تلاش داریم با ورود جدی به بحث نظارت  از اختیارات قانونی خود در حوزه های مختلف برای گرفتن حق واقعی استان استفاده کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم با اشاره به نزدیکی سفر ریاست جمهور به استان مرکزی خواستار هماهنگی بیشتر استاندار با نمایندگان در خصوص بحث های اعتباری و اخذ مصوبات ویژه شد و بیان کرد: باید با برنامه ریزی های انجام شده ضمن اخذ اعتبارات لازم برای پروژه ها با بازنگری پیشنهادات از این فرصت در جهت تصویب مصوبات ویژه در بخش های مختلف بهره ببریم چرا که تاثیر آن به مراتب بیشتر و قابل لمس تر برای مردم خواهد بود.

مقدسی در پایان سخنان خود با اشاره به ورود خیرین به حوزه آموزش و بهداشت پیشنهاد تشکیل خیرین سلامت اجتماعی را در جهت مبارزه جدی با مواد مخدر را ارائه و عنوان کرد: می توان از ظرفیت های اجتماعی برای مبارزه جدی با آسیب های اجتماعی همچون مبارز ه با مواد مخدر و طلاق بهره ببریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار