با تاکید بر مصوبات جلسه مجمع نمایندگان با استاندار اعلام شد؛
تابناک: محمد حسینی: در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار مواردی تصویب شد که متاسفانه استاندار مرکزی تعدادی از این موارد را رعایت نکرد.
کد خبر: ۲۴۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 18 June 2016
به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و هم زبانی دولت و ملت اظهار داشت: اعتماد و احترام متقابل بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای مردم و استاندار به عنوان نماینده دولت باید جاری باشد تا نتیجه آن در سطح جامعه منعکس گردد.

وی افزود: از جمله مصوبات جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی با حضور استانداریکی برگزاری شورای اداری استان بود که محقق شد و دیگری بهره مندی و به کارگیری نظرات مشورتی نمایندگان استان در راستای انتصابات استانی بود که متاسفانه این مهم محقق نشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فراهان، تفرش و آشتیان با گلایه از نحوه انتصاب رئیس دانشگاه پیام نور گقت: مدیران با ارزش و بومی استان را با وجود داشتن شایستگی‌های لازم با اعمال نظرهای سیاسی کنار گذاشته و مدیرانی غیربومی که دارای ارزش‌های مدیریتی پایین تر نسبت به مدیر قبلی خود هستند روی کار می آیند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تهیه بانک اطلاعاتی نیروهای انسانی را در راستای شناسایی افراد توانمند و صاحب نظر را ضروری دانست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با  فساد، دروغ و ریاکاری که در دستگاه‌های دولتی رخنه کرده است مبارزه جدی شود زیرا این مسائل به اصل نظام ضررهای غیرقابل جبران می‌زنند.

حسینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر داشتن ویژگی‌های فرد انقلابی گفت: باید ما انقلابی باشیم، بمانیم و عمل کنیم زیرا اگر این ویژگی‌ها را هر مدیر در دستگاه مربوطه خود اعمال کند با مشکل اصلی جامعه که بیکاری است مقابله می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت‌های مجلس دهم با توجه به شرایط حاکم بر جامعه اجذای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از معضلات اقتصادی و بیکاری است تا سطح معیشت مردم بهبود پیدا کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فراهان، تفرش و آشتیان با اشاره جذب سرمایه گزاران گفت: کاستن از بروکراسی‌های اضافی دستگاه‌های اجرایی و حذف قوانین موازی بسترهای لازم را برای سرازیر کردن منابع به استان مرکزی فراهم می‌کند که می‌توان آثار آن را در زندگی مردم مشاهده کرد.

حسینی در پایان با اشاره به افزایش سطح بودجه استان در سال آینده ادامه داد: بهبود وضعیت بهداشت و دورمان، کشاورزی و توجه به توسعه صنایع به منظور افزایش بهره وری به عنوان یکی از ارکان اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در استان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن اسماعیلیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
عالی بودحسینی جان.تاآخربه مردم ورهبری وفاداربمان.نگذارباشمامعامله کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار