تابناک: آتنه فقیه نصیری با مثبت ارزیابی کردن راه اندازی سامانه پیامکی 101 برای بانوان کشور، گفت: چرا مردم از وجود این سامانه بی اطلاع هستند، باید یک اطلاع رسانی خوب و قوی برای آن صورت بگیرد.
کد خبر: ۲۴۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 14 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون، درباره سامانه پیامکی 101 گفت: این طرح خیلی عالیست و فکر خیلی خوبی بوده که می تواند سبب رخ دادن اتفاقات خیلی خوبی در بطن آن شود.

وی افزود: چنین اقدامی برای زنان و بانوان کشور باوجود مشکلات عدیده ای که دارند لازم و ضروری بود، منتها باید دید به مرور و با گذشت زمان تاثیر آن چه خواهد بود و چه نتایجی در پی خواهد داشت. من فکر می کنم برای چنین اقدامی که حرکت مهم و قابل توجهی بوده است باید یک اطلاع رسانی درست و دقیق هم صورت بگیرد چون همان طور که من نسبت به آن بی اطلاع بودم حتما خیلی افراد دیگری هم هستند که در جریان این اتفاق و راه اندازی چنین سامانه ای نیستند.

این بانوی بازیگر گفت: من با بسیاری از عزیزان و خانم هایی در ارتباط هستم که مشکلات بزرگی دارند و با تحمل این مشکلات به سختی زندگی می کنند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن که برای خانم های سرپرست خانوار به شدت وجود دارد. وضعیت بیمه و مسائل پزشکی شان نیز از جمله مسائلی است که باید مورد توجه و بررسی قرار بگیرد. خانم های سرپرست خانوار با این دست مشکلات و مشکلاتی دیگر دست به گریبانند که باید شناسایی و مورد حمایت قرار بگیرند.

وی همچنین گفت: من به شخصه پیشنهاد می کنم برای اطلاع رسانی سراسری آن می توان از خود آقای روحانی رئیس جمهور کشور خواست در قالب پیامک هایی که برای تبریک سال نو و اتفاقات مهم برای مردم ارسال می کنند راه اندازی این سامانه را نیز به اطلاع مردم برسانند و مردم را از وجود چنین امکانی باخبر سازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار