تابناک: رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جزییات طرح بخشودگی دیر کرد جرایم را تشریح کرد و گفت: این مصوبه پس از ابلاغ هیات دولت اجرا می شود.
کد خبر: ۲۴۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل پایگاه خبری پلیس؛ سردار تقی مهری در تشریح طرح بخشودگی جرایم رانندگی افزود: به محض ابلاغ این مصوبه توسط هیات دولت ، این طرح اجرایی و در این راستا؛ تنها دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان سال 94 بخشوده خواهد شد و رانندگان باید اصل جریمه را پرداخت کنند.

وی توضیح داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور 120 ، پلیس 10 + و دفاتر پیشخوان دولت، سامانه پیامکی 1101202020 از میزان جرایم خود مطلع شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: براساس مصوبه هیات دولت، دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی تا پایان سال 94 بخشیده خواهد شد و برابر قانون نیز از زمان ابلاغ مصوبه تا اجرایی شدن آن دوهفته فرصت داریم.

سردار مهری اضافه کرد: البته بخشش دیرکرد جرایم، تخلفاتی که به صورت «تسلیمی» و یا «الصاقی» به راننده داده می‌شود را در برمی‌گیرد که اگر 60 روز از پرداخت آن بگذرد، مبلغ جریمه و دیرکرد دو برابر خواهد شد که تنها دیرکرد جرایم تا پایان سال 94 برابر این مصوبه بخشوده خواهد شد.

طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان سال 94 از جمله پیشنهاد های ناجا به مجلس شورای اسلامی است و پس از بررسی این پیشنهاد، نمایندگان مجلس مصوب کردند در صورت پرداخت و تسویه حساب قبوض جریمه‌های رانندگی توسط مالکان خودرو، دیر کرد جرایم رانندگی ناشی از عدم ‌پرداخت تا پایان 94، بخشیده می ‌شود.

این طرح به زودی با ابلاغ هیات دولت اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار