تابناک: نشست تخصصی «شب حافظ» در ماه مبارک رمضان با محوریت بررسی موضوعی اشعار حافظ در آیات قرآن کریم در موزه مفاخر و مشاهیر اراک برگزار ‌شد.
کد خبر: ۲۴۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی علی شیخی، مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی با اشاره به برنامه‌های این مؤسسه در ماه مبارک رمضان گفت: نشست تخصصی «شب حافظ» با محوریت بررسی موضوعی اشعار حافظ در آیات قرآن کریم برگزار ‌شد.

وی ادامه داد: این نشست با مشارکت مجمع ادبی ادیب الممالک و با حضور بیش از سی‌نفر از شعراء و ادیبان شهر اراک ویژه عموم در دو جلسه برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه نسیم اختران قرآنی ادامه داد: در این نشست شرکت‌کنندگان که اکثر آنها ادیبان و شعرای شهر اراک بودند به بررسی موضوعی اشعار حافظ در آیات قرآن کریم پرداختند که هدف از برگزاری این نشست نیز آشنا شدن عموم مردم با مفاهیم اشعار حافظ و ارتباط این اشعار با آیات ناب قرآن کریم است.

اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی جهت آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و به منظور استفاده مطلوب از فضای معنوی موزه مفاخر( خانه خاکباز ) که در گذشته به عنوان محل آموزش و ترویج قرآن بوده اقدام به امضای تفاهم نامه ای با مؤسسه قرآنی نسیم اختران قرآنی نموده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار