تابناک: ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پلیس این استان با حرمت شکنان در ماه مبارک رمضان برخورد جدی می کند.
کد خبر: ۲۴۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 09 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد، آمده است: امسال نیز مانند سنوات گذشته مسلمانان جهان خود را برای ماه میهمانی خداوند آماده کرده تا از این فرصت تقرب و بندگی، نهایت بهره را ببرند.

بیانیه می افزاید: به منظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه و راه آهن می توانند با اخذ مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی با رعایت شئونات اسلامی با استتار مکان، به گونه ای که در انظار عمومی نباشد فعالیت کنند.

در این بیاینه آمده است: مراکز پذیرایی بدون مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمام رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه عمومی و شخصی موظف به رعایت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان هستند و از هرگونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات بپرهیزند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: افرادی که بنا به دلایلی از جمله بیماری، مسافرت و سایر موارد قادر به روزه گرفتن نیستند، با رعایت شئونات لازم ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن در انظار عمومی خودداری کنند.

بیانیه می افزاید: یکی ازجنبه های معنوی ماه رمضان، رعایت عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری ها است که انتظار است، فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی رعایت شود.

کشف 280 هزار نخ سیگار قاچاق در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از کشف 280 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان اراک خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند افزود: سیگارهای قاچاق روز دوشنبه با کار اطلاعاتی از یک دستگاه خودروی سواری که از استان های غربی به سمت تهران در حال تردد بود به دست آمد.

وی بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اجرایی پلیس این استان است و شهروندان نیز در این حوزه می توانند اخبار و گزارش های خود را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش دهند.

کشف 200 میلیون ریال کالای قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند، از کشف 200 میلیون ریال کالای قاچاق در دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی افزود: این میزان کالای قاچاق روز دوشنبه در راستای مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق از دو دستگاه خودرو که از بنادر جنوبی کشور به سمت تهران بارگیری شده بود، به دست آمد.

وی، کالاهای قاچاق کشف شده را شامل هفت دستگاه تلویزیون، دو دستگاه یخچال فریزر، دو دستگاه فر برقی، دو دستگاه جارو برقی، 14 دستگاه ماکروویو، یک دستگاه کباب زن و 272 کمپوت آناناس خارجی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.

از ابتدای امسال تاکنون حدود 72 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط و در این راستا 206 نفر دستگیر شده اند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار