اختصاصی تابناک مرکزی
تابناک: با مشخص شدن فهرست اولیه اعضای کمیسیونهای تخصصی مجلس و ثبت نام نمایندگان استان مرکزی با وظایف کمیسیون های ثبت نام شده توسط نمایندگان استان آشنا شوید.
کد خبر: ۲۴۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 05 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، با مشخص شدن فهرست اولیه اعضای کمیسیونهای تخصصی مجلس و ثبت نام نمایندگان استان مرکزی در کمیسیون های اقتصادی، صنایع و معادن، امنیت ملی و سیاست خارجی، برنامه و بودجه و محاسبات، کشاورزی آب و منابع طبیعی با وظایف کمیسیون های فوق الذکر آشنا شوید.

كمیسیون اقتصادی: این كمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده اقتصاد و دارایی، بازرگانی داخل و بازرگانی خارجی تشكیل می‌شود.

كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: این كمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده سیاست و روابط خارجی، سیاست داخلی، شوراها، شهرداری‌ها، اطلاعات و امنیت داخلی، دفاع و امنیت خارجی و ثبت احوال مطابق این آئین‌نامه تشكیل می‌شود.

كمیسیون‌ برنامه و بودجه و محاسبات: این كمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده برنامه، بودجه، نظارت برنامه و بودجه و دیوان محاسبات و امور مالی مجلس و آمار و خدمات عمومی فنی و همچنین نظارت و مراقبت بر اجرای مقررات بودجه و امور مالی مجلس و نحوه هزینه كردن آن. رسیدگی به عملكرد بودجه سالیانه مجلس و ارائه گزارش آن حداكثر تا پایان شهریور ماه سال بعد جهت چاپ و تفریغ بین نمایندگان و بازرسی و رسیدگی دقیق و نظارت در مورد كلیه اموال و اشیا منقول و غیرمنقول مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارش سالیانه جهت چاپ و توزیع بین نمایندگان تشكیل می‌گردد.

كمیسیون صنایع و معادن: این كمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده صنایع، پست، مخابرات، معادن، پتروشیمی، صنایع هوافضا و ارتباطات تشكیل می‌شود.

كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی: این كمیسیون برای انجام وظایف محوله در محدوده كشاورزی، منابع آب، دام و طیور، شیلات، محیط زیست و هواشناسی تشكیل می‌شود

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار