تابناک: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر زنده هستند، از اقدامات خوب امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران برای آزادی حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر خبرداد.
کد خبر: ۲۴۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 05 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، سرلشکر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه اختتامیه نخستین کنگره جهانی اقتدار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای آزادی حاج احمد متوسلیان و 3 دیپلمات دیگر اقداماتی از سوی ایران انجام شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: از همان ابتدای دستگیری 4 دیپلمات توسط رژیم غاصب اسرائیل، اقداماتی برای کسب اطلاع از سرنوشت این عزیزان آغاز شد. در حال حاضر هم با اطلاعاتی که از سوی مراکز اطلاعاتی و امنیتی کشور انجام شده، متوجه شدیم آن عزیزان زنده هستند.

سرلشکر رضایی در ادامه از اقدامات خوب امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران برای آزادی حاج احمد متوسلیان و 3 دیپلمات دیگر خبر داد.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهید طهرانی مقدم گفت: یکی از ویژگی های ارزشمند شهید عزیز این بود که در کارهایش همیشه توکل به خدا می‌کرد و تلاش داشت رضایت الهی را جلب کند که به همین دلیل خداوند متعال کمک حال او بود.

فرمانده اسبق سپاه افزود: طهرانی‌مقدم‌ها در حال شکل‌گیری هستند و دشمنان نظام و انقلاب بدانند همین جوانان انقلابی و غیور ما خواب  را از چشمان آنها خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار