تابناک: شهید محمدیان بعد از اسارت زیر شکنجه‌های شدید نیروهای بعث صدامی در منطقه‌ای به نام چهار کلاه به درجه رفیع شهادت نائل شده و در آن منطقه تدفین شد. پیکر او توسط تیم تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است.
کد خبر: ۲۳۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 01 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی؛ پیکر مطهر شهید ابراهیم محمدیان بعد از گذشت 35 سال به وطن اسلامی بازگشت. شهید ابراهیم محمدیان، فرزند امیر متولد سال 1318 است که از استان کرمانشاه به جبهه اعزام شد. شهید ابراهیم محمدیان از اهالی قصرشیرین بود که در سال 1359 توسط عوامل رژیم بعث عراق به اسارت درآمده و سپس به خاک عراق منتقل شد.

بنا به اطلاعات به دست آمده، شهید محمدیان بعد از اسارت زیر شکنجه‌های شدید نیروهای بعث صدامی در منطقه‌ای به نام چهار کلاه به درجه رفیع شهادت نائل شده و در آن منطقه تدفین شد که توسط تیم تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در اواخر سال 1394 در این منطقه مذکور کشف و طی روزهای گذشته به کشورمان بازگشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید تازه تفحص شده در ساعت 9:30 صبح 13 خرداد ماه از مسجد جامع قصرشیرین آغاز می‌شود و پیکر مطهر شهید در مزار شهدای شهرستان تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار