تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک با پیروزی برابر استقلال جنوب تهران ضمن صعود به رده دوم جدول در آستانه صعود به لیگ دو قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 31 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در هفته هفدهم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور در یکی از حساس‌ترین دیدار تیم‌های شهرداری اراک و استقلال جنوب تهران که تا قبل از این بازی در رده دوم و سوم جدول قرار داشتند در استادیوم شهدای پنجم مرداد اراک به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با بتری تیم شهرداری اراک به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم طوفان شهرداری آغاز شد و شاگردان حسین عبدی توانستند سه بار پیاپی توسط قادر افکاری، محسن حنیفی و مصطفی چتر آبگون دروازه استقلال جنوب را باز کنند و با نتیجه سه بر صفر پیروز این دیدار حساس خانگی شدند.

با این پیروزی تیم فوتبال شهرداری اراک 26 امتیازی شد جای تیم استقلال جنوب 24 امتیازی را در رده دوم جدول رده بندی گرفت.

در هفته هجدهم و پایانی این رقابت ها یکشنبه 16 خرداد شهرداری اراک از ساعت 17 در ورزشگاه ملت همدان به مصاف تیم از پیش صعود کرده شهرداری همدان خواهد رفت و در دیگر دیدار حساس این هفته استقلال جنوب تهران میزبان تیم فجر میثاق کرج خواهد بود.

تیم های شهرداری اراک و استقلال جنوب به عنوان تیم دوم از شانس صعود برخوردار هستند. تیم شهرداری اراک با کسب پیروزی قطعا صعود خواهد کرد و در صورت کسب تساوی باید منتظر نتیجه دیدار همزمان استقلال جنوب تهران باشد.

لازم به ذکر است در مسابقات لیگ سه از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم به لیگ دسته دو صعود می‌کنند.

پایان پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار