تابناک: نماینده وزارت کشور در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(س) گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی امام صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۳۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 31 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که در حکمی از سوی رحمانی فضلی، وزیر کشور به عنوان نماینده وزارت کشور در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(س) منصوب شده، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (س) امیدواریم با همکاری و تعامل با ستاد مرکزی بزرگداشت و همچنین سایر نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر این مراسم باشیم.

نجار ادامه داد: امام خمینی(س) معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند و هر سال در سالروز بزرگداشت ایشان همه باید متعهد و تلاشگر باشیم تا بتوانیم آرمان‌ها و دغدغه های امام را به نسل بعد منتقل کنیم.

نماینده وزارت کشور در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(س) ادامه داد: خوشبختانه طی 27 سال گذشته هر سال شاهد عظمت و شکوه بیشتر در مراسم رحلت امام راحل(س) هستیم و مردم از اقصی نقاط کشور با عشق و علاقه و چشمان گریان ثبت نام کرده و در حرم مطهر حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما نیز به نوبه ی خود وظایفی را داریم که باید آنها را انجام دهیم از جمله اعزام مشتاقان و زائران حرم مطهر پیر جماران که با هماهنگی‌هایی که در مراکز استان‌ها انجام می‌شود، از مسیرهای دور و نزدیک اعزام زائران  را که کار بسیار سختی نیز است، انجام می‌دهیم.

این مقام مسئول ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: تاکنون با هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه به خوبی پیش رفته و آرامش و آسایش زائران عزیز را در مسیر رفت و برگشت، به علاوه ی مسائل امنیتی تامین شده است.

نجار خاطرنشان کرد: معاونت وزارت کشور در این امور جلسات متعددی را داشته و امیدواریم با هماهنگی‌های بیشتر مشکلی پیش نیاید و این مراسم نیز مانند سال‌های گذشته به خوبی برگزار شود.

نماینده وزارت کشور در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(س) خاطرنشان کرد: اموری که دستگاه‌های اجرایی در این رابطه انجام می‌دهند، مرتبط با دولت است و همه مشتاقانه در این راه به انجام وظیفه می‌پردازند و امیدواریم امسال نیز برنامه ی باشکوهی را شاهد باشیم و همه بتوانند طبق فرمایشاتی که مقام معظم رهبری ارائه  و اندیشه‌های و راه امام را تبیین می‌کند،استفاده‌ی کافی و معنوی را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار