سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در ماه مبارک رمضان بهای بلیت در کلیه سینماها تا زمان افطار به صورت نیم بها و بعد از افطار به صورت کامل است.
کد خبر: ۲۳۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 31 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز شورا قرارداد فیلم سینمایی "آب نبات چوبی" در گروه سینمایی کوروش بعد از "دراکولا" ثبت شد همچنین فیلمهای "عادت نمی کنیم "ایستاده در غبار" و "ننه نقلی" به ترتیب با سر گروهی اریکه ایرانیان، زندگی و ماندانا از چهارشنبه همین هفته اکران می شود.

وی افزود: از 16 خرداد ماه هم طرح ویژه ماه مبارک رمضان در پردیس های سینمایی آغاز می شود و پردیس های سینمایی می توانند فیلم هایی که در سال 95 اکران شده و سقف نمایش ده هفته ای آنها به پایان رسیده را با اخذ حواله  بعد از سانس موظف به نمایش بگذارند.

فرجی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان بهای بلیط در کلیه سینماها تا زمان افطار به صورت نیم بها و بعد از افطار به صورت کامل است.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
گروه سینمایی کوروش کجای اراک هست؟؟
مدیر پایگاه این گروه سینمایی در اراک مستقر نیست
خواننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
با سلام
طبق اعلان رسمی، قیمت بلیط های سینما در ماه مبارک رمضان، به غیر از روزهای پنج شنبه و جمعه، تا قبل از افطار به صورت نیم بها بوده است. اما به یکباره و بدون اطلاع از روز چهارشنبه 95/03/09 روال تغییر کرده و قیمت ها به مبلغ سابق بازگشته است.
کی و چگونه تصویب و اطلاع رسانی شده است؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار