براساس مصوبه فروردین ماه 94 مجلس شورای اسلامی
تابناک: نمایندگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در استان مرکزی به مسئولیت عبدالرحیم علیپور آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۳۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 27 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شروع کار مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر به اهتمام تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به عنوان خیزش مردمی در لبیک گویی به ندای ولی امر مسلمین برای احیاء و اجرای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته و اساسنامه آن به تائید وزارت کشور رسیده است.

وی بیان کرد: این تشکل مردم نهاد مطابق تفاهم نامه ای تحت حمایت همه جانبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور قرار دارد و به تبع آن در 31 استان و شهرستان های تابعه نیز به همین شکل فعالیت می کند.

علیپور اظهارکرد: این انجمن بر اساس اصل هشتم قانون اساسی و نیز مصوبه فروردین ماه 94 مجلس شورای اسلامی که در اردیبهشت ماه همین سال به تائید شورای نگهبان رسید، اقداماتی در رابطه با تذکر لسانی و کتبی انجام می دهد.

مسئول نمایندگی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی گفت: در همین راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مکاتباتی با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی رئیس ستاد و سردار محسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی برای همکاری با این تشکل مردم نهاد انجام داده است.

علیپور افزود: این انجمن همچنین در نامه هایی جداگانه خطاب به استاندار استان مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی این استان همکاری آنان را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های مجمع مردمی رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی طلب کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
شما این سایت را به این آقای بازنشسته اجاره دادید؟
مدیر پایگاه ایشون مدیر مسئول خبرگزاری تابناک در استان مرکزی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
پس ببخشید عذرخواهی می کنم یه جورایی مالک هستند من فکر میکردم مستاجرند
مدیر پایگاه خواهش میکنم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
خداروشکر با مدیریت سردار علی پور تابناک استان مرکزی از پر بازدید ترین سایت هاست.
درود بر ایشان.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار