فرمانده اسبق سپاه روح ا... استان مرکزی در مسجد 14 معصوم اراک؛
تابناک: عبدالرحیم علیپور گفت: بیکاری بر جوانان و مشکلات معیشتی بر مردم فشار آورده است. مسئولین با عبرت از حرکت جهاد گونه و شهادت وار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه باشند و از حاشیه رفتن ها خودداری کنند.
کد خبر: ۲۳۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 25 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالرحیم علیپور مقاومت و غیرت مردم خرمشهر را که بدون هیچ گونه تجهیزات نظامی و آمادگی کافی در مقابل دشمن بعثی تا بن دندان مسلح 34 روز ایستادگی کردند را مورد ستایش قرار داد و گفت: همانگونه که امام عظیم الشان ملت ایران فرمود: " خرمشهر را خدا آزاد کرد " و مردم ایران اسلامی با تبعیت از فرمان ولی فقیه زمان اجازه ندادند ذره ای از خاک ایران اسلامی در چنگال دشمن باقی بماند.

وی که در مسجد 14 معصوم اراک به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر سخن می گفت به سخن صدام ملعون اشاره کرد که "در صورتی که رزمندگان اسلام موفق به آزادسازی خرمشهر شوند کلید بصره را به آنها خواهم داد" و افزود: صدام به قدری از در اختیار گرفتن خرمشهر اطمینان حاصل کرد که دستور داده بود در کتاب های مدارس خرمشهر عزیز ما را در قالب نقشه عراق قرار دهند.

این رزمنده سالهای دفاع مقدس وجود ایمان راسخ در بین رزمندگان اسلام و رهبری امام راحل را درسالهای جنگ تحمیلی نقطه قوت مبارزه با دشمن عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: نصرت و وعده الهی در جنگ تحمیلی بارها و بارها به منصه ظهور رسید و این امر نشات گرفته از باور مردمی بود که برای برافراشتن پرچم اسلام در کشورشان انقلاب کرده بودند.

مسئولین اطاعت از ولی فقیه را از رزمندگان اسلام بیاموزند

علیپور با اشاره به فشارهای برخی افراد به امام که جنگ را خاتمه دهد اما امام حاضر به پذیرش سخن آنها نبود اظهار کرد: امام بزرگوار اعتقاد داشت تا زمانی که بخش هایی از خاک ایران در دست دشمن است و تا ان هنگام که دشمن به مرزهای بین المللی برگشته است و دنیا متجاوز به خاک ایران را مورد بازخواست قرار نداده است جنگک باید ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: ما در جنگ پیروری از راه قرآن و اسلام را سرمشق خود قرار داده بودیم و به دنبال کدخدا و گره زدن نتیجه جنگ به نظر کدخدا نبودیم و رهبر معظم انقلاب و امام راحل پی در پی از کینه توزی ها و توطئه ها و دشمنی های آمریکا و نقش آنها در جنگ تحمیلی به ملت ایران هشدار می دادند.

این رزمنده سپاه اسلام در دوران جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست که گوش به فرمان ولی فقیه زمان در حراست از مرزها دست از جان کشیدند تا مبادا اسلام و انقلاب به خطر بیفتد و گفت: مسئولین اطاعت از ولی فقیه را از شهدا فرا بگیرند آنجا که رهبر انقلاب بارها و بارها از حل مشکلات معیشتی مردم سخن به زبان می آورد اما مسئولین در مناقشات سیاسی خود اهدافی دیگر را دنبال می کنند که به نفع مردم نیست.

علیپور ادامه داد: مسئولین با بزک کردن چهره برجام و گره زدن درست شدن آب خوردن مردم پس از توافق هسته ای با وعده گلستان شدن ایران خطوط قرمز مد نظر نظام را در توافقات رعایت نکردند و امروز به فرموده رهبرانقلاب دچار خسارت محض شده ایم.

وی هشدارهای رهبر انقلاب در خوشبین نبودن به مذاکرات و دشمنی های این شیطان بزرگ با ملت ایران را به جا خواند و گفت: امروز مردم ایران اسلامی شاهد هستند در حالی که ما به تعهدات خود به طور کامل عمل کرده ایم از بتن ریزی قلب راکتور گرفته تا عدم تدریس دروس هسته ای و کاهش سانتریفیوژها اما متاسفانه طرف غربی همچنان عناد و دشمنی خود را با ملت ایران حفظ کرده است.

علیپور خطاب به رئیس دولت تدبیر و امید که زمانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوران اصلاحات در جریان روند مذاکرات بودند و حکم به تعلیق تاسیسات هسته ای ایران دادند گفت: شما با آن تجربه گرانسنگ از بدعهدی های آمریکا و هم پیمانانش باز چشم به دستان کدخدا دارید. سرداران خرمشهر را با توکل به خدا آزاد کردند اما مسئولین با دل بستن به کدخدا در پی رفع مشکلات مردم حرکت میکنند و با این روند مردم ایران ضرر خواهند کرد.

وی به مسئولین توصیه کرد از شعار عبور کرده و فرمایشات مقام معظم رهبری را در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد ایران عملی کنند تا مردم صبور و فداکار ایران شاهد کم شدن مشکلات اقتصادی و رکود و تورم باشند و گفت: بیکاری بر جوانان و مشکلات معیشتی بر مردم فشار آورده است. مسئولین با عبرت از حرکت جهاد گونه و شهادت وار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان ولی فقیه باشند و از حاشیه رفتن ها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار